Powered By Blogger

sâmbătă, 23 mai 2015

Mai sunt......încă.....tânăr ....,


 Sâmbătă , 23 mai , anu' de grație 2015  
 
 
 Se apropie....mai sunt 2-3 zile și vine și 26 mai ....ziua în care ating borna 47 !!! 
  
 Cum e viața la 47 de ani ? 
 Frumoasă , grea , grea , frumoasă....istovitoare și de foarte multe ori apăsătoare . 
  
 Dacă '' mă aniversez ? '' 
 NU , mi-am luat o minivacanță și vreau să-mi petrec ziua cu mine ( toane ....ciudățenii ...poate ! ) să încerc să mă regăsesc , să cobor în adâncul sufletului meu și să văd ce mi-a mai rămas și mai ales cine mi-a mai rămas !!! 
  
 Dacă vine '' Zâna cea bună '' și mă întreabă ce mi-aș dori dacă aș mai avea posibilitatea să îmi  instalez un '' alt soft al vieții '' , ce aș alege , nu știu sigur ce i-aș răspunde...știu doar că : 
  
  - mi-aș dori să fiu din nou tatăl fiicelor mele minunate , REBECCA - IOANA și ANDREEA BIANCA. 
  
  - mi-aș dori să mai fiu ( măcar pentru câțiva ani dacă nu pentru o viață ) copilul VOICAI și a lu' IONEL a lu' Sergentu' din BABENI . 
  
 - mi-aș dori să-l mai întâlnesc pe  Sorinel ( copilul care am fost ) preț de câteva clipe , să-l strâng la piept și să-l pregătesc pentru bătăliile pe care va urma să le poarte.....să-l învăț să se valorizeze mai mult....să se iubească mai mult , să-i iubească și pe cei din jur dar sa nu se mai uite '' pe sine '' ....și să-l ajut să se scuture de toate angoasele , traumele , fricile și neîmplinirile din copilarie, care încă îl mai bântuie ! 
  
 mi-aș dori.....să învăț să-mi pot dori ceva mai bun...și pentru mine . 
  
 Sunt modest în așteptări și doleanțe , nu aș cere prea mult ,nu-i așa ??? 
  
 Nu-mi permit să dau lecții sau sfaturi nimănui , nu judec , nu emit edicte , verdicte sau judecăți de valoare ! 
  
 Ce am învățat până azi ? 
  
 Am învățat că nimeni nu m-a întrebat când am venit ,de ce am venit și nimeni nu-mi va spune când trebuie să plec !!! 
  
 Nu știu când au zburat cei 47 de ani....am câteva nostalgii...o mulțime de regrete ( dar regretele sunt tardive ).....știu doar că cea mai mare parte din ei, din acești ani mi i-am irosit încercând să le fac pe plac celor din jur...nu,nu e un reproș...e doar o constatare. 
  
 Probabil că cea mai fericită zi din viață mea va fi aceea în care voi reuși să aflu care este scopul venirii mele aici , în afara celui de '' a învață '' ...pentru asta suntem veniți aici...să ne învățam propria lecție de viață !!!! 
  
 Amară sau dulce , dificilă sau ușoară....viața merită trăită din plin...sorbită picătură cu picătură indiferent dacă are gust de venin sau gust dulce ca miere.  
  
 Cel mai mult  mi-aș dori ca Dumnezeu să mă iubească , cel puțin la fel de mult cum îl iubesc eu !!! 
  
 Bucurați-vă de fiecare clipă !!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu