Powered By Blogger

sâmbătă, 25 februarie 2012

D'aia-i bine sa faci bine.......!

Versurile cantecului popular...suna cam asa:
''De aia-i bine sa faci bine
Ca se-ntoarce tot la tine ''....!
Daca sunt sau nu de acord importa mai putin.
Viata nu a fost niciodata simpla.....e un dar minunat....dar dupa unii aici e scrasnitul dintilor de care pomeneste Cartea Sfanta.
Daca nu esti unu' dintre cei nascuti norocosi,trebuia sa sapi adanc....sa bagi material cum spun baietii pe santier.
Sau cum spune Maestrul Argeseanu,in cartea sa '' Kharma si Dreptul Divin''.....trebuie sa inveti sa-ti calculezi Dreptul Divin...sa-l masori....daca masuratorile iti arata ca dreptul tau divin la bani de exemplu'...e minuscul....nu te mai zbate...accepta ca pe lumea asta trebuie sa platesti ,pentru pacatele unei sau a unor vieti anterioare....sau poate ca tu esti cel care trebuie sa plateasca pacatele..''de neam''..!
Nu insist asupra subiectului....necredinciosii,citind ceea ce am postat anterior,vor gasi un motiv serios...sa ''se mai umfle de o portie de ras''....si nu-i condamn....de cele mai multe ori ,oamenii rad de ceea ce nu inteleg...si cam atat si despre asta.
Legea Rezonantei spune ca ceea ce proiectezi in univers,se intoarce multiplicat si accelerat la tine...ca de fapt gandul este energie pura si odata eliberat....nu mai poate fi oprit....daca trimiti iubirea,compasiune,dragoste caldura sufleteasca...se intorc la tine....daca alegi sa trimiti ura,blesteme,ganduri negative....nu te astepta la ceva bun.
E ca si in cazul in care fermierul care lucreaza terenul,pe sute de hectare trebuie sa respecte la alcatuirea asolamentului,principiul rotatiei culturilor( de exemplu,floarea-soarelui,revine pe aceiasi sola dupa 4-5 ani)....ma rog mai simplu'....nu poti cultiva Atropa Belladona(Matraguna) si sa ai pretentia sa culegi petale de trandafiri pentru dulceata.
Asa se intampla si cu mine.....la anumite intervale de timp....aud ca unui fost coleg de munca,de scoala....sau unui fost tovaras de joaca din copilarie i se intampla o nenorocire....si fara ipocrizie,recunosc,ca rezonez cu durerea respectivului(pastrand proportiile desigur,nu am pretentia ca sufar la fel cu cel aflat in necaz)....si ma intreb de ce viata e nedreapta.
Nu scriu din dorinta de a ma lauda ce suflet caritabil sunt eu....cei care ma cunosc...ma stiu deja cum sunt...ceilalti care nu m-au cunoscut....le garantez ca nu au pierdut nimic,nu exista riscu'....ca intalnindu-ma,destinul lor sa cunoasca o intorsura favorabila,nu sunt omu' providential nici macar pentru familia mea......multumesc Domnului,inca nu ma consider Iisus...uneori mi se pare ca sunt o reincarnare a lui Alexandru' cel Mare....dar imi iau medicamentele prescrise de dr meu...si imi revin !!!!
D-nul Murphy,in ale lui legi scrie ca;
'' Nici o fapta buna nu raspunde nepedepsita'' !!!! si cred ca vi s-a intamplat sa-i dati dreptate.
Ultimul necaz care i s-a intamplat unui fost coleg de munca,m-a marcat mai mult decat as fi crezut.....o mana criminala i-a facut rau....i-a produs o paguba enorma.
Daca i-am sarit in ajutor e numai intre mine si el......dar au fost oameni pe care i-am rugat si i-au sarit in ajutor....indulcindu-i amarul si reducand proportiile dezastrului.
Intamplarea face ca azi...unu' din cei care l-au ajutat substantial,sa aiba nevoie de un ajutor infim din partea lui.....m-a sunat......l-am sunat....si ''s-a rezolvat...adica nu se poate''!!!!
Probabil ca o sa-mi revin din starea de soc......daca nu azi / maine/raspoimaine...!
Va intrebati daca voi continua sa ajut,sa fac bine????......ati ghicit,DA !!!
Nu a fost nici prima oara si cu siguranta ,nu va fi nici ultima oara cand imi voi incasa portia de directe de dreapta si suturi in bot......viata merge mai departe.
Ma intreb insa,retoric,desigur.....oare si cainii din adaposturile la care prietenii mei minunati duc hrana uscata,medicamente...si alte lucruri de trebuinta,sunt la fel ''de recunoscatori''....precum bipedele,plantigrazii...?
Raspunsul,este desigur...NU !!!!
Daca aduni de pe strada un caine si ii oferi adapost si hrana nu te va parasi niciodata si iti va ramane profund recunoscator pentru tot restu' vietii.
Aceasta este diferenta fundamentala dintre om si CAINE !!!!
Orice asemanare cu persoane/personaje si intamplari reale....nu este deloc intamplatoare !!!!
Sa aveti un week-end binecuvantat !!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu