Powered By Blogger

duminică, 1 iulie 2012

Trecutul.....si fantasmele lui...,

Sa traiesti in prezent,nu e la indemana oricui,sa te bucuri cu ceea ce ai tine de un echilibru sufletesc pe care nu il atingi decat dupa nenumarate experiente de viata,multe nefericite...dar,de cele mai multe ori marele pret al suferintei....este ca te face mai tare,mai puternic.
Lasam trecutul in urma sau cel putin incercam....numai ca uneori,trecutul, ne ajunge din urma si episoade pe care le-am crezut demult uitate,revin ca ''breikingniuz-urile'' de la posturile de stiri... atunci foarte important este cum gestionezi clipa respectiva....e important sa nu-l lasi  trecutul cu fantasmele lui....sa te doboare.
Fundamental pentru evolutia mea prezenta si mai ales viitoare este sa uit ceea ce s-a intamplat,pentru ca ceea ce s-a intamplat...s-a intamplat cu un scop,am venit aici sa invat si sa ma pregatesc pentru ceea ce va fi...dar cel mai important lucru e,sa-i iert pe toti cei care cu sau fara voia lor mi-au provocat suferinta in trecut ...dar mai ales sa ma iert pe mine....sa ma accept asa cum sunt,sa ma iubesc,pentru ca iubindu-ma voi putea sa-i inteleg,sa-i accept si de ce nu sa-i iubesc si pe cei din jurul meu ,cu bunele si relele lor...pentru ca nimeni nu este fara de prihana.

''Alexandru Cel Mare ,a intrebat odata un intelept,cum poate deveni omul asemeni lui Dumnezeu iar inteleptul i-a raspuns:
Când omul va putea face,ceea ce doar Dumnezeu poate face!
Si ce poate face numai Dumnezeu ?
Sa-L iubeasca pe  vrăjmașul său '' 
- Arhimandrit   Arsenie PAPACIOC -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu