Powered By Blogger

miercuri, 27 iunie 2012

Daca la germinat pui semintele urii....ce crezi ca vei recolta???

Tot ceea ce gandim,asternem pe hartie,sau postam pe blog,forum...etc...poate fi interpretat si intors pe toate fetele.
Putem privi 1 milion de oameni o lucrare si pot aparea cel putin 1 milion de interpretari,suntem diferiti si tocmai acest lucru face viata interesanta si de ce nu ?...minunata.
Ne nastem singuri,dupa care descoperim caldura celui mai iubit chip si atingerea celui mai minunat suflet,care va ramane adanc inradacinata in memoria noastra olfactiva si sufleteasca...caldura mamei.
Un copil crescut in iubire,la randul sau va sti sa imparta iubirea celor din jur,nu ii va fi dificil sa-i accepte pe cei din jurul sau cu bunele si relele lor.
Pana la 6-7 ani,cam ce vezi la cei alaturi de care coabitezi,te influenteaza,fundamental sau nu....asta e numai la liberul tau arbitru.
Imi amintesc din copilarie ca Dorina,sora mai mica fiind,era tinta tuturor criticilor si reprosurilor surorilor mai mari....critici / reprosuri mai mult sau mai putin indreptatite.....habar nu aveam la acea vreme de ce simteam nevoia sa o apar desi e mai mare cu 8 ani decat mine......nu imi explicam de ce nu sunt de acord cu nedreptatile pe care oamenii si le fac unii altora.
Mai tarziu prin scoala generala si apoi in liceu,am observat ca ''era musai'' sa faci parte dintr-o gasca....dintr-un anumit anturaj....in care nu erai atat de usor acceptat...trebuie sa demonstrezi ceva.....nici cu asta nu prea m-am impacat motiv pentru care mi-am incasat-o si de la unii si de la ceilalti...incercau ori de cate ori aveau ceva de impartit sa vina si sa ma faca partas la dramele lor....fara prea mult succes....eu ramaneam cretinul de serviciu care nu suporta nedreptatea si aveam grija intotdeauna sa sustin asta pana la capat....asta intr-o lume in care  sa ai limba moale,sa pupi dosuri,a fost si ramane ceva firesc.
A fost o perioada in care am crezut ca '' a te pune bine cu cineva''...inseamna sa iti faci job-ul cat mai bine,sa nu intri in nici o banda ideologica...sa mergi pe drumul tau.!!!!!!!!!
Viata,mi-a demonstrat ca nu e suficient....adica poti fi tu cat de profi vrei....nu ajunge...NIET.....e musai sa stii '' sa te unduiesti''....sa fii ca trestia in bataia vantului si mai ales....trebuie ''sa stapanesti arta de a te pune bine'' !!!
Revin la ceea ce ma framanta ,nu chiar foarte tare,pentru ca m-am imunizat de la o vreme incoace....nedreptatea.....germenii urii.....apartanenta la  o ginta sau alta....de ce e atat de necesara ????
Nu putem ramane,simplu oameni,copiii  aceluiasi Dumnezeu,cu aspiratii comune sau diferite,fara a fi nevoie sa ne injectam cu venin in fiecare dimineata...inainte de a bea cafeaua sau de a servi micul dejun????
Nu-i pot accepta si pe cei care au o viziunea diferita de a mea....sau pe cei fara viziune,multi cei drepti,cei ingusti la minte....nu e oare loc si pentru ei sub soare?
Surorilor,fratilor,verisoarelor,verisorilor,amicelor,amicilor,inamicelor,inamicilor....e ca in ''Povestea Povestilor'' a lui Ion CREANGA....daca puneti la germinat / incoltit semintele urii...daca semanati ura....aplicati tehnologiile cele mai performante urii...erbicidati / fertilizati ura.....ce sperati sa recoltati !!!!!!

Violenta ,fie ea fizica,sau verbala este ultimul refugiu al incompetentei.....intelege fiecare ce vrea...ca doar de aceea exista o mare variabilitate in lumea genetica.
Sa iubiti si sa fiti iubiti !!!!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu