Powered By Blogger

sâmbătă, 20 aprilie 2013

Inima mea plange....dar sunt recunoscator......,

Nu am fost niciodata pregatit....imi amintesc...,ca  din copilarie era cosmarul la care refuzam sa ma gandesc....si cand vreunui coleg din scoala generala din BABENII_BUZAULUI '' ii pleca MAMA si il lasa orfan''...iar dupa cateva luni sau 2-3 ani tatal ii aducea o mama vitrega in curte ...in casa...eram in stare de soc...preluam suferinta celui care suferea...in mod inexplicabil.
Nici dupa ce am devenit adolescent si mai tarziu sotul Cameliei si tatal celor doua minunatii,Rebecca_Ioana si Andreea_Bianca...nu m-am gandit niciodata ca mi se va intampla.
Ne place sa credem ca cele care ne-au dat viata sunt nemuritoare si in inocenta noastra ne amagim.
Mie mi s-a intamplat.....nu ma lamentez,desi inima mea e o rana deschisa...'' e carne vie ''.....si inca mi se pare ca e un cosmar din care astept sa ma trezesc....mai ales ca in tablourile mele de familie....intotdeauna tata era cel care pleca primul ( a nu se intelege ca i-am dorit sau ii doresc moartea tatii....) iar eu,unicul fiu eram cel de care MAMA MEA se sprijinea cand il conduceam pe tata pe ultimul drum........!!!
Nu am vazut prea bine, se pare......MAMA MEA a plecat ,tata inca nu realizeaza ca MAMA nu mai este....daca il intreaba cei din jur unde este VOICA ( MAMA MEA )...le raspunde de fiecare data....'' a venit ala...SORINEL si a luat-o si a dus-o la doctori la CONSTANTA....parca s-au terminat doctorii in Rm Sarat si BUZAU ''.........!!!!
Mi-e greu sa accept.....dar in acelasi timp....stiu ca trebuie sa merg mai departe....de dragul ei in primul rand...si al minunatelor mele fete cu care Bunul Dumnezeu mi-a imbogatit viata .
Sambata.....mergem cu totii la sat pentru pomenirea de 40 de zile.............si inima mi se face ghem.....din plexul nervos sacral mi se face rau la gandul ca e prima data cand merg.....iar la capatul drumul nu ma mai asteapta in prag..............fiinta cea mai draga,MAMA MEA,femeia minunata.... pentru care ii sunt recunoscator BUNULUI DUMNEZEU ca mi-a sugerat sa o aleg ca MAMA.
Am petrecut atatea clipe minunate si mi-a facut copilaria,adolescenta si viata in general....pur si simplu minunata.
La sfarsitul zilei de sambata......MAMA MEA draga va trebui sa te las sa pleci...........ma rog pentru odihna sufletului tau si iti sunt recunoscator pentru ca ai fost INGERUL MEU pe pamant si pentru ca de acum inainte ne vei veghea din ceruri.
Doamne Dumnezeul meu mare si bun,te rog sa ai grija de sufletul MAMEI MELE,VOICA,sa-i luminezi calea si sa o odihnesti in pace !!!!!

Restul cuvintelor.........sunt de prisos !!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu