Powered By Blogger

marți, 30 aprilie 2013

Să fii smerit sau măcar să încerci...,


 Săptămâna aceasta are o încărcătură cu totul aparte pentru noi creștinii   ortodocși .
 Este săptămâna în care cerem iertare celor față de care cu voia sau fără voia noastră am greșit....îi iertăm pe cei care cu voie sau fără voie ne-au produs suferința și cel mai important.....pentru mine cel puțin,este săptămâna în care mă iert pe mine însumi....pentru că numai iertându-mă pe mine realizez adevărata dimensiune a gestului pe care îl fac cei care mă iartă și numai iertându-mă pot ierta.
 Ideal ar fi ca măcar o săptămâna pe trimestru să încercăm asta și cred că cea mai mare parte a problemelor noastre și-ar găsi rezolvarea.
 Încerc să înțeleg adevărata dimensiune a sacrificiului pe care l-a făcut Iisus din dragoste pentru noi muritorii și caut să fiu smerit .....mă rog pentru odihna celor care nu mai sunt pentru iertarea păcatelor.......pentru sănătatea mea și a familiei mele și a celor cu care interacționez în viața de zi cu zi.
 Celor aflați în suferință le doresc ca Bunul Dumnezeu să le aline suferințele,celor care plâng le doresc să aibă parte de mângâiere,celor înverșunați le doresc să cunoască iertarea,toleranța...să se ierte și să ierte.
 Celorlalți le doresc să iubească și să fie iubiți........pentru că IUBIREA este fundamentul existenței noastre pe acest pământ pe care nu suntem altceva decât mici efemeride.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu