Powered By Blogger

joi, 27 iunie 2013

Rugăciune către Preasfânta Născătoare de Dumnezeu (pentru ajutor la examene)

E perioada diferitelor examene şcolare pentru cei tineri. Le punem la îndemână o rugăciune către Maica Domnului spre luminarea minţii:

Maica_Domnului__TanguitoareaPreasfântă Stăpînă Născătoare de Dumnezeu, Casa pe care Înţelepciunea lui Dumnezeu Sieşi Şi-a zidit-o, Dătătoarea darurilor duhovniceşti, ceea ce de la cele lumeşti la cele mai presus de lume mintea noastră o înalţi şi pe toţi la cunoştinţa Adevărului îi ridici!

Primeşte puţina rugăciune a nevrednicului robului tău, care cu credinţă şi smerenie mă închin în faţa Preacinstitei Tale icoane şi cu umilinţă te rog: Dăruieşte bună sporire minţii mele,luminează-mă cu lumina cunoştinţelorîntăreşte-mi memoriadă-mi priceperea cuvenită şi pune în gura mea cuvânt spre răspuns bun, ca înstrăinat fiind de deşertăciunea pământească şi slava deşartă să mă înalţ cu mintea şi cu inima spre cele nepieritoare şi veşnice.

Pentru rugăciunile Preasfintei Născătoare de Dumnezeu şi ale Sfinţilor Părinţilor noştri, Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, milueşte-ne pe noi. Amin !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu