Powered By Blogger

miercuri, 26 iunie 2013

Vara asta cred că ....,

 Vara asta cred că ....,
 
 - o să am mai mult timp pentru mine și cele 3 fete din viața mea,sau măcar o să încerc să-mi fac timp
 
 - o să-mi demonstrez că pot funcționa fără televiziunile  și mass-media îndoielnică de la noi
 - o să încerc să fiu mai înțelegător cu : bizonii,intolerantele și intoleranții,purtătorii de grijă
 - o să încerc să citesc cele câteva cărți pe care le-am început din luna ianuarie a  anului acesta :)
 - o să mă ''dixtrez'' pe cinste dacă SuperScumpica o să intre la liceul  unde își dorește ea în primul rând .....pentru că ceea ce își dorește ea ne dorim și noi,...plăcută coincidență.
 - o să fiu un pic mai îngăduitor cu neinstrutii ( cu proștii,parcă sună prea dur )
 - o să fiu ca și până acum eu însumi...chiar dacă asta nu place multor fătuci și bădii !!!!!!!!!!!
 - o să ajung și acasă la mine la BABENI și o să încerc să petrec timp și cu TATĂL MEU,aș vrea să pot spune și cu MAMA MEA....dar nu se mai poate.
 Vara asta e liber la........ liber arbitru'...cine are de gând să-mi încalce liberul arbitru...e liber sau liberă să se urce pe mătura și să zboare către alte destinații.
 
 Ne mai scriem noi...rămâne de văzut când ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu