Powered By Blogger

vineri, 9 august 2013

Să nu te încăpățânezi să rămâi cramponat de un loc,un post,o funcție...,



 ....pentru că pierzi bucuria de trăi...trebuie să știi când să pleci...când să te retragi.
 Toți avem de făcut o călătorie...iar drumul este anevoios și niciodată drept....pe măsură ce înaintezi constați că el devine din ce în ce mai sinuos și mai abrupt....,că urcușul devine din ce în ce mai greu...constați că odată ajuns în vârf....e mult mai dificil să te menții acolo .
 E posibil că oamenii să uite ceea ce le-ai spus
 E posibil că oamenii să uite ceea ce ai făcut pentru ei
 Însă , nu vor uită niciodată felul în care i-ai făcut să se simtă.

Un mare adevăr,oamenii nu vor uita niciodată ceea ce ai sădit în sufletele lor.
 Am întâlnit în decursul scurtei mele vieți oameni minunați,providențiali chiar,pe unii i-am dezamagit pentru că au crezut altceva despre mine...dar,ghinionul lor ...aparențele înșeală...s-au declarat dezamăgiți pentru că nu am vrut să le fac jocurile,să particip la mizeriile lor,nu am vibrat la mizeriile lor,nu am făcut parte din nici o gașcă...și e foarte greu să supraviețuiești când nu vrei să faci parte din nici o gintă,trib,ceată....sau partid...vei fi primul sacrificat.
 Am constatat că merită să-mi asum riscul și am plătit scump aroganța de a rămâne japonez,sau neamț în Romanica SRL și mai ales în Dobrogea regiunea cumetriilor permanete unde trebuie să fii musai cu lale,teta sau măcar cu vreun mucan care a pus mână pe ciolan.
 În imbecilitatea mea,am continuat să merg pe drumul meu și nici acum în clipa asta nu am de gând să mă abat de la drumul meu...asta neînsemnând că sunt obtuz ...dimpotrivă....numai că țin cât de cât la independența mea....știu că e greu...dar îmi asum riscu'.....prefer să plătesc prețul care trebuie plătit decât să mi se reamintească în orice moment....''  vezi că noi te-am pus acolo  '' !!!! 


 În naivitatea mea,încă mai cred că pot reuși și atfel decât o fac,cei care alcatuiesc  marea majoritate. 

 A nu se înțelege că nu sunt omul care face compromisuri....să fim serioși...compromisurile sunt exact ca și programările la stomatolog,e rău când le faci...dar e și mai rău să nu le faci....dar depinde și de ceea ce presupune compromisul respectiv.
 
 Cred că poți trăi onest și să te bucuri de fiecare clipă și fără să te cramponezi de o funcție...de o situație favorabilă...și fără să exploatezi o oportunitate...mai ales când pentru asta trebuie să provoci suferință celor din jurul tău.
 
 Am înțeles că lumea în care trăiesc,este o mare oglindă în care îmi văd chipul...în care se oglindesc faptele mele.....dacă sunt amabil,bun și ajut,cei din jurul meu vor fi la fel...dimpotrivă dacă trimit gânduri rele,ură ,dacă pizmuiesc....ce voi primi înapoi....nu trebuie să uităm niciodată ... ''efectul de bumerang''....!!!
 
 ''Ajuta-mă ,Doamne,Dumnezeule,să mă bucur de comedia vieții,cu Tine și,aceasta să îmi amintească,că adevărată sănătate mintală există numai prin tine '' .!!! 

 
 Rămân conectat la lumea tristă,uneori gri_cenușie din jurul meu...dar în sufletul meu am grijă să-mi cultiv iubirea,frumosul și dragostea pentru ceea ce mă înconjoară șitot ceea ce este viu.
 
 Nu mi-aș schimba viața pe a nimănui...încerc să nu mă iau prea în serios nici pe mine nici viața ,....nici pe cei din jur...pentru că numai proștii se iau în serios și sunt veșnic pătrunși de importanța lor.
 
 Să iubiți și să fiți iubite /  iubiți !!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu