Powered By Blogger

sâmbătă, 21 decembrie 2013

Mă gândesc....,că poate....,

 21...,22...,23....31 decembrie și 2013 pleacă....! 
 Unii își fac bilanțul zilele acestea,eu,mă gândesc....., că poate aș fi putut face mai mult : 
 - pentru ca MAMA MEA să nu plece,să mai rămână și poate că dacă ar mai rămas acum aș fi așteptat și eu sărbătorile de iarnă cu sufletul întreg....pentru că odată cu MAMA a plecat și o parte importantă din sufletul meu....dar totul se rezumă acum la....poate și la certitudinea unei cruci așezate la căpătâiul locului unde MAMA s-a făcut una cu veșnicia. 
 -poate că ar fi trebuit să am mai multă grijă de mine și de sufletul meu. 
 -poate că nu ar fi trebuit să-mi pun atât de des sufletul pe tavă să scuipe toate neisprăvitele și toți neisprăviții în el. 
 -poate că în anumite situații ar fi trebuit să le zbor și eu dinții din gură celor care au făcut uz de toate mijloacele murdare pentru a mă distruge....dar atunci nu aș fi fost exact ca ei ??? 
 -poate că aș fi putut să-i ajut mai mult pe cei care nu au îndrăznit să-mi ceară ajutorul din teama de nu mă împovăra și mai tare. 
 -poate că ar fi trebuit  să alerg mai des desculț prin livada din curtea vilei unde aveam biroul(din ianuarie anu' viitor nu voi mai putea face asta )... chiar dacă acest lucru i-ar fi întărit convingerea colegului mei de birou că sunt într-adevăr diribas sau că nu am toate tiglele pe casă. 
 -poate că ar fi trebuit să vorbesc mai puțin și să ascult mai mult....să ''cumpar mai mult și să vând mai puțin''. 
 - poate că nu ar trebui acum să mă gândesc....,că poate. 
 Constantin Noica spunea : 
 '' NU privi în trecut. 
 Ai fie nostalgii,fie regrete'' ! 
  
 2013,mă despart de tine cu nostalgie și îngăduință,MAMA MEA,sper că sufletul tău și-a găsit liniștea și că te odihnești printre îngeri,acolo unde îți este locul.!!!
 Privesc în fiecare seară și dimineață cerul și încerc să identific steaua în care te-ai mutat...dar pentru moment nu pot să îmi dau seama care este steaua în care locuiești acum. 
 2013,sunt recunoscător pentru tot ceea ce mi-ai oferit și bune și rele....îți mulțumesc pentru că m-ai ajutat mai ales să cunosc oamenii despre care credeam că mă vor însoți pentru totdeauna în această minunată călătorie care este viața...din păcate,nu a fost să fie,m-au abandonat...au coborât ''la prima'',exact atunci când aveam mai multa nevoie de ei....dar nu le port pică....înseamnă că nu a fost să fie...ca nu trebuie sa faca parte din viata mea...ca nu sunt parte a calatoriei mele !!! 
  
 Un An Nou,2014,binecuvântat tuturor ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu