Powered By Blogger

sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Bine ai venit 2014....sa incepem...zic....,


 Anul 2014 a ancorat în portul vieții mele. 
 L-am întâmpinat cum se cuvine! 
 Va fi un an bun,pentru că așa mi-am propus,anul unui nou început,încep într-un colectiv nou,cu un optimism moderat și cu dorința de a mă reinventa,redescoperi cu sentimentul că mă aflu unde unde trebuia să fiu mai demult ! 
 Atât despre job....nu am motive să mă îngrijorez...e o provocare,ok....dar va trebui să-i fac față. 
 Am trimis la cumpănă dintre ani într-un lampion toate suferințele,frustrările,dezamăgirile,toată ura și invidia ...le-am trimis să se ducă..cu 2013! 
 Aștept anul în care am intrat cu speranța că ceea ce voi semăna aia voi culege...că suboamenii vor încerca să se elibereze de ură și de apetitul de a face rău celor din jur !!!! 
 Să avem cu toții un an 2014 EXCELENT !!!
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu