Powered By Blogger

sâmbătă, 15 februarie 2014

Dor de tine....,

 Uneori,te simt ca pe o adiere de vânt. 
 Câteodată îmi apari în față ochilor și îmi zâmbești sau te încrunți la mine ca atunci când eram în public și mă comportam ''neadecvat''. 
 În momentele dificile vii și mă mângâi,simt cum încrâncenarea îmi dispare ca prin farmec....sau mă atenționezi ...parcă să reduc viteza pentru că urmează un sens giratoriu unde trebuie să acord prioritate și din stânga mea vine o mașină cu o viteză cu mult peste viteza legală. 
 Te simt alături de mine,...nu vii la mine în vis....dar te port în sufletul meu întotdeauna și pentru totdeauna. 
 A fost ziua tatei,Nela îmi zicea că te-a visat în noaptea premergătoare aniversării zilei lui de naștere, îi făceai gogoși și te enerva că îți cerea insistent să-i mai pui o ceașca de țuica . 
.......................................

 Mi-e dor de tine,MAMĂ....se apropie ziua ta și nu știu cum și ce să îți zic .....!?!? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu