Powered By Blogger

miercuri, 26 februarie 2014

Sa nu crezi ca a fost totul...in zadar...,

 Ai împărțit cu ei și bune și rele....mai ales relele...dacă treaba mergea bine ...era meritul colectivului...dacă ceva nu funcționa...degetele acuzatoare se îndreptau spre cel care '' manageria '' ! 
 Le-ai acceptat și bunele și mai ales relele...toate mofturile.....frustrările...problemele cu care veneau ''la pachet '' de acasă și ți-ai  impus să-i înțelegi ...pentru că ''asa e bine''. 
  
 Odată plecat,firesc,în cazul rumanilor și rumancelor încep să arunce cu rahat în fața ventilatorului și îndreaptă ventilatorul către tine...în direcția ta....câte nu mi-a fost dat să aud în ultimele zile....nu le iau de bune...dar dacă au fost spuse....problema e la voi...nu la mine. 
  
 Mă mint.....încă mă mint că nu e adevărat și-mi zic în sinea mea ( neîncrezător) firește.....'' Lasă BĂ,STANE,nu a fost totul ...chiar...în zadar  " !!!!!!!!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu