Powered By Blogger

miercuri, 29 noiembrie 2017

De ce o iubesc pe ROMANIA ?






Dintr-un miliard de motive !
Tot dintr-un miliard de motive o urasc, dar intensitatea iubirii paleste in fata intensitatii urii !
O iubesc pentru ca aici m-am nascut,am crescut,am mers la gradinita,scoala,liceu,facultate,master!
O iubesc pentru Babenii mei,satul ascuns intre dealuri, o iubesc pentru biserica din sat in care Parintele Vasile m-a botezat, o iubesc pentru orasul celor 7 coline, pentru dulcele targ al Iasilor unde am absolvit facultatea si unde am cunoscut-o pe Camelia mea cea minunata!
O iubesc pentru Marea Metropola si pentru orasul port de la Marea Neagra,pentru Constanta mea cea frumoasa, o iubesc pentru Marea cea mare si albastra!
O iubesc pentru ca inca mai are oameni ca dna dr Mariana Necula care-si iubeste pacientii si incearca sa le aline durerile, o iubesc pentru dr Adrian Barbu care-mi e prieten si medicul care ma repara, o iubesc pentru profesorii pe care i-am avut si pentru invatatorii si profesorii pe care inca ii mai are si care se incapataneaza ca mine sa ramana in tara !

   O urasc pentru oamenii ei lasi de tot cacatu' care prefera sa te urmareasca pe gaura cheii decat sa te infrunte si sa-ti spuna verede-n fata ce-i deranjeaza la tine, o urasc pentru nemernicii care prefera sa traiasca din ajutorul social decat sa puna osu' la munca, acei nemernici care din 4 in 4 ani ii trimit in Parlament pe penalii care au devalizat si devalizeaza tara !
O urasc pentru rumanu' curva sadea care te vinde pentru un eurocent nu inainte de a te lingusi si de a te pupa in cur, pe fata, este cumva preludiu pentru tradarea care ti se pregateste, o urasc pentru spalatii pe creier care se uita la haznalele TV si care-i admira pe infractorii care fura insule si lacuri si iti spun senin in fata:
'' Ce daca au furat, bravo lor ca au putut, tu de ce nu furi?''
 O urasc pentru drumurile ei nenorocite,care arata ca dupa bombardament, o urasc pentru ca-si alunga copiii, ii sileste sa plece sa munceasca prin tari straine, sa presteze cele mai umilitoare munci !

O urasc, mai ales pentru ca mi-a ucis si ultimul ''dram de speranta'' ca voi putea imbatrani aici, ca voi muri aici pentru a putea fi ingropat in nenorocitu' asta de pamant din care m-am nascut !


Cum am scris mai sus, iubirea e mai puternica decat iubirea !

La Multi Ani, ROMANIA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu