Powered By Blogger

sâmbătă, 24 decembrie 2016

De Crăciun , fii în fiecare zi a anului care urmează , mai bun ,

Crăciunul înseamnă tihnă și taină.  E despre miracolul Naşterii Domnului Nostru Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu  , Cel care cu prețul suferințelor sale și în final cu prețul vieții sale va mântui lumea.
 Crăciunul e prilej de recunoştință pentru ceea ce am primit, e moment de smerenie și rugă înălțată către EL , Cel aflat in  Ceruri .
 Le privesc recunoscător cum se agită ca nişte albinuțe în stup :
   Camelia către Andreea  :
" Te rog să guști sarmalele și să-mi spui dacă mai trebuie să le las la fiert ! "
Apoi o apostrofează pe Minunea Minunată  care bate de zor gălbenușurile pentru tort ( în timp ce mixerul  învârte de zor ceea ce va constitui blatul tortului ) :
" Micuțo  , mai descânți mult gălbenușurile alea , vrei să te prindă  Crăciunul tot bătând la ele.  Hai  , mişcă-te mai cu talent ! "
   Îi trimit un gând bun  , de recunoştintă Bunului Meu Dumnezeu  și-i mulțumesc pentru fiecare zi pe care mi-o dă alături de ea.
   Particip și eu , scriu pe blog , citesc " Amintirile unei nonagenare  " jurnalul de memorii din călătoriile scriitoarei  Antoaneta Ralian  . Mai arunc și un ochi pe site-ul de socializare dar nu mai postez nimic până pe 10 ianuarie 2017  , mi-am impus să mă țin departe de zonele cu toxicitate ridicată.
   Am mai scris și repet :
Nu cred în imbecilitatea :
"   De Crăciun fii mai bun  ! "
Serios  , ești bun numai de Crăciun și de Paști  ? A treia zi după  Crăciun , ce faci deschizi din noul până la refuz  robinetele  și laşi să curgă  veninul , ura  ? Dacă numai de Crăciun și de Paşti îți impui să fii mai bun ai o gravă problemă cu tine însuți  !
    Fă   Crăciun  și Paşte  din fiecare zi  ! Iubește  , practică recunoştința și toleranța în fiece zi , clipă de clipă  şi mai ales acceptă-te aşa cum ești  , cu bunele și  relele tale,  acceptându-te , vei vedea că îi vei acepta mai ușor şi pe cei din jurul tău  !

  Crăciunul este și  despre a fi în pace cu tine și mai ales despre a face pace cu trecutul tău  pentru ca trecutul să nu te împiedice să trăiești conștient , acum , aici , în prezent  !


        Să aveți un Crăciun binecuvântat și fericit alături de cei dragi  vouă  !
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu