Powered By Blogger

sâmbătă, 23 octombrie 2010

Cuvant Inainte

Am zis sa incerc si eu,nu pentru ca ''e cool'',sau pentru ca ''toata lumea are'' sau pentru ca ''numai eu mai lipseam din blogosfera'' ci pur si simplu pentru ca uneori simt nevoia sa scriu,sa vorbesc despre ceea ce se intampla in jurul meu,in lumea asta care uneori pare ca s-a intors cu ''susu'-n jos''.
Va invit,sa citi si sa postati,accept parerile pro si contra....dar fara ''atacuri murdare si fara venin'' !!!!!!!!11
In rest,
Va astept cu drag,
Sorell

2 comentarii:

  1. Daca am vrea sa dialogam doar cu cei care au aceleasi pareri cu noi e suficient sa vorbim in fata oglinzii, asa ca nu-ti face griji din cauza asta!
    Bine ai venit in blogosfera si discutii constructive iti doresc, cu tot dragul.
    Dana

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc,Dana,ce dragut din partea ta ca ti-ai facut timp sa citesti si postarea mea.

    RăspundețiȘtergere