Powered By Blogger

miercuri, 27 octombrie 2010

Despre mine,ca roman

Incurajat de faptul ca acum cateva minute pe chat-ul de la Facebook,una din fostele colege de facultate,care acum din fericire pentru EA,locuieste in Franta,deci..revin....incurajat ca mi-a citit si mie ce am postat pe blog....ma obraznicesc si postez din nou.
De data aceasta despre conditia mea de roman in Romanik....Mutu,''baiatu' cu pumn de fier''[nu am facut o obsesie pentru el]..sustine ''sus si tare'' ca baiatu' ala din Kosovo...sau de unde o fi el...l-ar fi amenintat....ca va impartasi soarta romancei pe care azi parintii ei o conduc pe ultimul drum...e vorba de asistenta ucisa in Italia......coincidenta sumbra...e chiar din comuna unde am vazut si eu lumina zilei[TOPLICENI,o comuna situata la 3 km de RM_SARAT]....revin...nu sunt de acord cu Mutu si cu faptul ca l-a desfigurat pe albanez.....dar nu pot fi ipocrit sa nu imi treaca prin minte urmatorul gand...''mai dar...daca totusi are dreptate''????
Si astfel revin la titlul postarii actuale?
Care e conditia ta de roman la tine in Romanik? [In Italia,Spania.Franta...e clar suntem TIGANII..TIGANII...!!!]
Dar la tine in Romanik,cum te simti....pai sa va spun eu din proprie experienta;
Dobrogea,unde ''m-am maritat''....e un model de convietuire interetnica.....dar...intotdeauna exista si va exista un ...dar.....
Fara a incerca sa mi-i ridic in cap pe ''bastinasi'' cum le place sa se autoproclame....a existat..exista....si va exista intotdeauna...o retinere....in privinta....''veneticilor'' !!!!!!!
Imi amintesc,cate eforturi am depus eu sa incerc sa-i ameliorez ''cunostintele precare de Geografie'',juristului de la mine de la job...pentru care saracu' BUZAU e nici mai mult nici mai putin in Moldova...iar buzoienii sunt niste.....de molodveni !!!!!!!!!
Nu ca m-ar deranja ca ''juri'' ma considera moldovean.....e adevarat avem si noi ''scandinavii nostri la noi la job''....ci pur si simplu nu cred in superioritatea banatenilor fata de ardeleni...in seriozitatea ardelenilor raportata la...regateni...cred...sau inca mai cred...in oameni...indiferent de culoarea pielii...indiferent de zona din care provin.....conteaza sa dea dovada de OMENIE SI CARACTER.
O intrebare retorica desigur.....referitoare la zona din care provin....sa-i blamam pe clujeni[ardeleni]....ca la Palatu' Victoria....un reprezentant de-al lor....ne imbunatateste...traiul zi de zi[nu uitati sa cititi ''imbunatateste'' ]  !!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu