Powered By Blogger

luni, 23 mai 2011

Cei mai frumosi ani...sunt cei ce vor veni...


Nu mi-e frica decat de Dumnezeu
Si...de mine...



E un paradox,de Dumnezeu nu ar trebui sa ma tem,....Dumnezeu ma iubeste asa cum sunt....cu putinele mele calitati si multiplele mele defecte.
Faptul ca sunt plin de defecte...ma face mai uman....perfectiunea a fost,este si va fi apanajul Divinitatii...!
Timpul se scurge cu o repeziciune uimitoare...e comprimat....peste 2-3 zile ating borna cu numarul 43 a vietii...o varsta frumoasa dupa unii....semnalul de alarma dupa altii ca timpul zboara nebun...nebun....nerabdator...fara a-mi oferi posibilitatea de a-mi trage sufletul macar.
Au ramas in urma anii copilariei....incerc sa-i regasesc printre dealurile inverzite pline cu pomi fructiferi si acoperite de fanete ale Babeniului meu drag....incerc sa regasesc copilul care alerga descult pe miriste...si nu prea imi iese.
Incerc sa inchid ochii si sa visez la marginea padurii care a fost a bunicului,a tatalui si care nu prea mai este a mea(un baiat destept ,cu acceptul tacit al alesului obstii o defriseaza /devalizeaza sistematic) la clipele tihnite din vacantele de vara cand ma jucam cu copii de la oras care veneau in fiecare vacanta la bunicii de la sat si cu care ma intelegeam tare bine.
Constantin Noica ,spunea ca nu e bine sa privesti in trecut,ai fie nostalgii,fie regrete!
Am si eu cateva regrete...dar mult mai multe nostalgii.....daca trag linie....copilaria si adolescenta mea a fost una frumoasa.
Nu am motive sa fiu suparat , frustrat cu atat mai putin...am avut o copilarie frumoasa si foarte multa libertate....am avut parte de doi parinti minunati si de 3 surori cu care m-am inteles foarte bine....inca il mai aud pe tata spunandu-mi :''Sorinel,te cheama si ma uit la tine ca la un soare,tu esti soarele meu''
Un copil crescut in iubire ,va sti cu siguranta sa ofere la randul lui iubire.
Iata de cred ca Rebecca si Andreea,fetitele mele minunate sunt norocoase ca au ales sa vina la noi in familie.
Nu am ajuns la varsta la care sa fac bilanturi....inca mai am multe de infaptuit si mai ales imi place sa cred ca sunt la jumatatea drumului,ca mai am multe de invatat si de realizat !
Privesc in viitor cu optimism si in trecut cu nostalgie.....mi-a trebuit mult timp sa ma impac cu trecutul....mi-a trebuit mult sa inteleg si sa accept dramele pe care le-am trait.....ca orice muritor de rand nici eu nu am fost scutit de suferinta si umilinta / umilinte.....dar am reusit, nu fara eforturi sa uit si mai ales ....sa iert si recunosc nu mi-a fost usor sa iert si sa uit si mai ales mi-a fost aproape imposibil sa inteleg DE CE ?
Simplu,pentru ca ceea ce mi s-a intamplat a fost scris sa mi se intample, a fost parte din sceanariul de viata care mi-a fost scris...a facut parte din povestea mea de viata si a fost rezultatul gandurilor mele.
Imi amintesc abisul in care ma cufundasem dupa ce am ratat admiterea la facultate...tata care nu avea facultatea facuta....dar infinit mult mai multa minte decat mine,m-a privit ingandurat si trist si mi-a zis....''degeaba te framanti....nu a fost sa fie anul acesta....eu sa zic sa ma inveti si sa mai incerci si la anu...daca in destinul tau scrie ca o sa faci o facultate ,o sa faci...daca nu... poti sa te zbati toata viata...ca nu o sa iti iasa''.
Cuvintele unui OM simplu...dar atat de intelept.
Imi place sa cred ca atat el,TATAL MEU cat si MAMA MEA sunt mandri de mine,cum de fapt fiecare parinte ar trebui sa fie mandrii de copii lor.
Am sufletul impacat ca le-am spus-o acum cat mai sunt inca in viata,ca au fost si sunt cei mai minunati parinti pe care un copil i-ar fi putut avea si le-am mai spus ca daca as avea posibiltatea sa ma mai nasc odata as alege tot ca ei sa-mi fie parinti!
Atunci i-am vazut pe amandoi plangand in hohote pentru prima data...imi place sa cred ca au fost lacrimi de fericire.
La fel de mandru si de bucuros sunt si de fetele mele,de cea mare ,Camelia care e jumatatea mea draga si de cele 2 minuni,Andreea si Rebecca,minunea mica,care se pregateste si ea ca pe 29 mai sa atinga prima borna din viata ei...Nana ii va taia motu' si ii va rupe turta.....avem motive serioase sa ne sarbatorim!!!!
Privesc viitorul cu un optimism moderat....nu are sens sa ma crizez ,chiar daca lucrurile par a nu se aseza.....mai devreme sau mai tarziu...stiu ca dupa ceata,furtuna,ploi cu grindina si frig....apare si soarele....sigur asta se va inatmpla si cu noi cu Romanica noastra.
Nu ma impiedica nimeni sa visez.....inca nu m-au obligat sa-mi trec in declaratiile de avere / interese visele...sa mi le impoziteze si pe acelea sau mai rau sa le aplice vreo reducere de 50-60% !!!!
Cand voi inceta sa mai visez,inseamna ca baietii astia care ne carmuiesc si care cred ca se pricep la toate...dar in realitatea nu se pricep la nimic...inseamna ca m-au infrant !!!
Si mie nu imi plac pierzatorii !!!!!
Scrasnesc uneori din dinti si merg mai departe..pentru ca nu-i asa a avut dreptate cine a scris / spus ''
'' Cei mai frumosi ani,sunte cei ce vor veni'' !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu