Powered By Blogger

sâmbătă, 21 mai 2011

Si atunci realizezi .....

Vine o vreme cand realizezi ceea ce e cu adevarat important in viata.Cand obosesti sa cauti in zadar lucruri care sunt fie la cativa centimetri de tine,fie sunt in interiorul tau.Realizezi ca nu ti-a folosit la nimic sa te zbati inutil.....iti privesti genunchii plini de julituri de la caderile in urma carora ai invatat sau nu ai invatat mare lucru' !Realizezi ca nu ti-a folosit la nimic sa lasi grijile sa iti distruga sanatate si nervii.....ca nu a meritat sa faci bine cu forta.....ca cei care te-au ranit nu au facut-o pentru ca ti-au dorit sau iti doresc raul....ci ca totul a facut parte din povestea ta !!!!Realizezi,in sfarsit ca cei care te urasc,nu te urasc pentru ca le-ai facut vreun rau...ci pentru ca nu pot fi ca tine......si asta ii innebuneste.Am inteles in sfarsit dupa indelungi chinuri....ca daca nu ma inteleg cu ''Georgel'' cu care impart biroul,nu inseamna ca el sau eu suntem unul mai rau decat celalalt...nu, dimpotriva e posibil sa ne asemanam prea mult....si ca in legile fizicii cum ne invatau la fizica in clasa a 6 a experimentul cu magnetii.....pozitiv cu pozitiv se resping tot la fel de bine cum negativ cu negativ se resping,iar pozitiv cu negativ se atrag.Suntem diferiti si tocmai asta ne face mai interesanti si frumosi in fata lui Dumnezeu...suntem copiii aceluaisi Dumnezeu si Dumnezeu ne iubeste pe toti deopotriva si neconditionat la fel cum mama mea ne iubeste la fel de mult si pe mine si pe Nela si pe Dorina !!!!!!!!!!1Am inteles ca tot ceea ce mi s-a intamplat mi se intampla si mi se va intampla face parte din scenariul meu de viata si mai ales am inteles ca ceea ce mi se intampla este rodul gandurilor mele....gandul meu este o forma de energie pura si odata eliberat ....ceea ce gandesc....mi se va intampla...cum esti ceea ce mananci...tot la fel de bine...traiesti...ceea ce gandesti si doresti sa ti se intample.Sunt bucuros si recunascator ca de azi intr-o saptamana o aniversam pe Rebecca,ii taiem motu si ii rupem si turta,sunt fericit ca Andreea este o adolescenta in formare,frumoasa,isteata si comunicativa cu mine si cu Cami...sunt recunascator ca am colegi de munca,care imi preiau cea mai mare parte din sarcini acum cand eu merg la cursurile ECDL si ma lasa sa ma focusez pe pregatirea examenelor....sunt recunascator...pentru ca iubesc,iert.....si traiesc....banii si acumularile materiale nu sunt totul in viata.Asta o pot afirma cu certitudine...e adevarat si dictonul ca ;''Banii NU aduc Fericirea,nenorocita vine singura dupa mirosul banilor''...dar nici sa sacrifici orice numai de dragu' de a acumula nu cred ca e o solutie.Sa fiti iubiti toti cei ce veti citi !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu