Powered By Blogger

vineri, 22 iulie 2011

Iesind cu o ......ALTA FEMEIE !!!



Cu putin timp in urma am iesit cu 'o alta femeie', in realitate

fusese ideea sotiei mele.

'Tu stii ca o iubesti !' - imi zise intr-o zi, luandu-ma prin

surprindere.
'Viata este foarte scurta, dedica-i timp '...
- 'Dar eu te iubesc pe tine ', am protestat.
-'Stiu, dar o iubesti si pe Ea, deasemenea'.
Cealalta femeie pe care sotia mea dorea sa o vizitez era Mama mea,
vaduva de niste ani, dar serviciul si copiii mei faceau ca sa o
vizitez numai ocazional.
In seara asta am chemat-o sa o invit la cina si la film.
- 'Ce s-a intamplat ? Esti bine ?' m-a intrebat,
Mama mea este tipul de femeie pe care, o chemare seara tarziu,
noaptea, sau o invitatie surpriza este un indiciu de veste rea.
- 'Am crezut ca ar fi placut sa petrec ceva timp cu Tine'....
Am raspuns,
'amandoi, singuri...ce parere ai?
Reflectand un moment la asta, zise:
- 'Mi-ar place foarte mult'...
Vinerea asta, in timp ce conduceam, dupa serviciu, sa o iau, ma
simteam nervos, nervozitatea care precede o intalnire...
Si, pentru Dumnezeu !, cand sosi la casa ei, am vazut ca si Ea era
foarte emotionata !
Ma astepta in poarta, imbracata in vechiul ei palton, isi incretise
parul si imbracase o rochie cu care sarbatorise ultima aniversare de
nunta, fata ei radea si iradia lumina ca un inger.
'Le-am spus prietenelor mele ca o sa ies cu fiul meu si au fost foarte

emotionate. - imi povesti urcand in masina.

Am fost la un restaurant nu foarte elegant, dar foarte primitor.

Mama mea se sprijini de bratul meu ca si cum era 'Prima Doamna a

Natiunii'.

Cand ne-am asezat a trebuit sa-i citesc meniul. Ochii ei vedeau numai

figurile mari.

Pe la mijlocul intrarilor, mi-am ridicat privirea spre ea, Mama

mea,asezata pe partea cealalta a

mesei, doar ma privea. Un suras

nostalgic se vedea pe buzele ei.

-'Cand erai micut, eu eram cea care iti citea meniul. Iti amintesti?'.

- 'Atunci, e momentul sa te relaxezi si sa-mi permiti sa-ti inapoiez

favoarea', am raspuns.

In timpul cinei am avut o conversatie agreabila, nimic extraordinar,

doar ne-am pus la zi unul cu viata celuilalt. Am vorbit atata, ca am

pierdut filmul.

- 'Voi iesi cu tine altadata, dar numai daca ma lasi sa te invit eu',

spuse mama mea.

Cand am dus-o acasa imi parea rau ca ne desparteam, am sarutat-o, am

imbratisat-o si i-am spus cat o iubesc.

- 'Cum a fost intalnirea?' a vrut sa stie sotia mea cand m-am intors

in noaptea aceea.

- 'Foarte placuta, iti multumesc', am privit-o recunoscator

spunandu-i, mult mai mult decat mi-am imaginat'.

Cateva zile mai tarziu Mama mea muri de un infarct , totul a fost atat

de rapid, ca nu am putut face nimic.

Dupa putin timp am primit un

plic dela restaurantul unde cinasem cu Mama.

Continea o nota care spunea :

Cina este platita anticipat, eram aproape sigura ca nu voi putea fi

aici, oricum am platit pentru tine si sotia ta.....,

niciodata nu vei putea intelege ce a insemnat noaptea aceea pentru

mine.... TE IUBESC !

Mama ta.

In acest moment am inteles importanta de a spune la timp TE IUBESC si

sa le dam fiintelor noastre dragi spatiul pe care il merita.

Nimic in viata nu este mai important decat Dumnezeu si Familia ta,

da-le timp pentru ca ei nu pot astepta.

Daca Mama ta traieste....distreaz-o !

Daca nu....aminteste-ti-o !

Daca ai Mama....retrimite aceasta postare,pe care si eu am primit-o la randu-mi pe e-mail,astfel incat sa faci reactioneze pe cineva care a uitat putin aceasta fiinta minunata care este MAMA.
Si aminteste-ti mereu !
Dumnezeu iarta, dar Timpul nu iarta niciodata.

NICI NU SE POATE INTOARCE

!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu