Powered By Blogger

miercuri, 10 august 2011

Daca.....destinul,sau poate chiar viata

.....mi-ar mai oferi sansa de a reseta contoru' anilor pe care i-am irosit,atunci,cu siguranta......
Nu m-as mai agita atat de mult,pentru ce va fi maine,cum am facut pana deúnăzi ....m-as bucura de fiecare clipa pe care am primit-o ca pe un dar divin.
Probabil ca as mai repeta o mica parte din greselile pe care le-am facut pana acum,pentru ca din ele am invatat si m-au ajutat sa cresc...profesional si mai ales..uman.
As fi mult mai atent la cei care ma inconjoara,i-as iubi,pe toti neconditionat,fara sa ma gandesc nici o clipa ca mi-ar putea intoarce ,vreunul / vreuna dintre ei,iubirea.....as zambi in fiecare clipa si nu as mai lasa sa-mi scape nici o drumetie /calatorie,ocazie de a explora locuri noi....nici o aniversare la care sa nu merg si unde sa nu fac totul pentru a ma simti bine.
As alege cu siguranta,sa ma nasc in aceiasi familie,sa am aceiasi parinti,pe care din fericire,inca ii mai am... si cu siguranta as alege sa imi impart viata cu Camelia si sa fiu tatal celor 2 fete minunate pe care le am.
Cred ca as alege sa imi petrec copilaria si adolescenta in Babeniul meu drag,satul,cufundat intre dealurile plina de livezi si paduri din zona Buzaului....mi-as selecta cu mult mai multa atentie prietenii si cu siguranta ca as fi mult mai atent sa nu-i mai ranesc si sa le produc suferinta celor care m-au iubit si care mi-au dorit binele si pe care brutal i-am inlaturat din viata mea alegand sa ma inconjur de pseudoprieteni....care in final mi-au demonstrat ca atunci cand ranesti pe cineva care te iubeste....iti primesti mai devreme sau mai tarziu rasplata pentru relele pe care cu sau fara voia ta le-ai comis !!!!
Cred ca as alege sa am aceiasi profesie,sau poate ca m-as dedica vechii mele iubiri pentru flori si m-ar reorienta catre Floriculutura,cum a facut ,Camelia.
As alege sa traiesc tot undeva la mal de mare,pentru ca marea, am iubit-o din prima clipa,chiar daca la inceput am confundat-o cu Lacul Siutghiol,spre mare disperare a Cameliei si in hohotele nestavilite de ras ale lui Claudiu(cumnatu' meu).
M-as bucura mai mult de ceea ce imi aduce AZI si nu as da doi bani pe trecut si pe ce imi va oferi MAINE.....pentru ca viata se traieste.....acum / aici sunt ''in direct''...cum se spune....am legatura.
Cu siguranta ,mi-as trai viata ca pe o calatorie splendida.....ca pe un drum plin de lucruri frumoase....la capatul caruia...chiar atunci cand ar fi sa se sfarseasca,calatoria sa zambesc pentru toate lucrurile frumoase pe care le-am trait....alaturi de oamenii minunati pe care i-am intalnit si care m-au insotit in aceasta minunata calatorie care este viata.
Cum viata nu imi va mai oferi o a doua sansa....o sa incep sa traiesc...''de ieri''....pentru ca fiecare clipa pe care o traiesc,este unica si irepetabila.

Sa aveti o vara minunata(ma rog,ce a mai ramas din ea ) !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu