Powered By Blogger

duminică, 21 august 2011

ELLADA.....venim catre tine....,



Mult a fost....putin a mai ramas.....am intrat in vacanta...si plec ...plecam ,de fapt...mergem sa o vedem pe Florence,mireasa.
Maine si poimaine....foarte putin sau deloc,pe facebook...si in general...la laptop / computer....ma odihnesc....pentru ca ma asteapta drum lung....!
Nu cred ca o sa-mi fie dor de voi...de prietenii mei virtuali...pentru ca o sa va port pe toti in inima mea...deci va iau cu mine....alaturi de cei mai dragi membri ai familiei mele....care din motive obiective...nu vor putea sa ne insoteasca in aceasta minunata calatorie.
Va povestesc YO,la intoarcere cum a fost...din cate stiu(tot de la un grec,cu care sunt prieten pe facebook si nu numai..)....grecii stiu sa se distreze,fac nunti mishto'...si mai ales sunt relaxatzi si shtiu..'' a se distra''.
Va pup,va salut respectuos si sa ne-auzim cu bine,saptamana viitoare.
Sa fiti iubiti de cine vreti voi...si mai ales...sa iubiti pe cine vreti voi...numai sa iubiti !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu