Powered By Blogger

joi, 15 decembrie 2011

De Craciun....sa fim mai buni ?




I ntrebarea mea e retorica desigur....am auzit in ultimul timp de cateva zeci / sute de ori indemnul crestinesc....chiar si la job....stiti ,e Postul Craciunului,vine Craciunul,haideti,va rog sa incercam sa fim mai buni,macar acum de Craciun?
Serios ??????????????????
Numai acum....2 zile de Craciun...si pana la Sfintele Pasti ...dam drumu' robinetilor de la rezervoarele de intoleranta / ura / razbunare / ganduri si energii negative....pentru ca dupa aceea tinem post in Saptamana Patimilor si Dumnezeu in imensa-I bunatate...ne iarta !!!!
Poate ca asa o fi....posibil sa aveti dreptate...da' YO,am raspuns altceva,iar raspunsul meu a socat marea masa a celor cu care ma intalnesc zilnic...socul a fost cu atat mai mare si datorita faptului..ca au realizat ca am dreptate.
Stiu,par lipsit de modestie...dar sunt si realist...pentru asta garantez cu reducerea salariala pe care o voi recupera in...2016 !!!!!!!!!!!
Ce le-am raspuns?
Ca eu,sunt fundamental un OM BUN ....si nu tin post doar in perioadele de post..pentru ca mare pacat este ce scoti din gura....e pacat sa urasti oamenii,animalele,plantele,tot ceea ce ne inconjoara....e pacat sa-ti invidiezi colegii / colegele....e pacat sa hulesti/sa barfesti..asa ca ....mi-as dori...sa fie Craciunul in fiecare zi....sa incercam sa fim mai buni in fiecare zi,cu noi insine in primul rand....sa ne iubim si sa ne pretuim pe noi...pentru ca urmarea va fi...iubirea pe care o sa o raspandim in jurul nostru ,iubire care se va intoarce multiplicata de '' N'' ori la noi.
Ce as vrea sa-mi aduci Mosule...si cum sa fie 2012 pentru mine?
- Iubire inainte de toate,pentru ca iubirea este fundamentul existentei noastre.
* Sanatate multa si buna tuturor,sotiei mele,fetitelor mele,rudelor mele,colegilor mei si familiilor lor.
** Prietenilor mei minunati de pe Facebook,sanatate si bucurii....dragoste,sa ramana la fel de generosi si sa-mi ofere aceleasi momente minunate cu ceea ce vor posta.
**** Celor care avem rude stabilite in strainatate,departe de noi,departe de tara...alinarea dorului de cei dragi si revedere cat mai grabnica.
***** Celor care ne sunt carmaci...adu-le iubire de neam...daca vor incepe sa aiba macar un ''dram '' de afectiune fata de cei care i-au trimis acolo sus...poate nu ne vor mai chinui atat...poate nu ne vor mai condamna la foame,frig si intuneric si in 2012.

Celor aflati in suferinta,le doresc,ca Bunul Dumnezeu,sa le aduca alinarea suferintelor....celor incrancenati le doresc sa primeasca puterea de a ierta....celor lipsiti de iubire le doresc sa aiba parte de iubire !!!!

CRACIUN FERICIT TUTUROR !!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu