Powered By Blogger

luni, 5 decembrie 2011

Sfantul NICOLAE__Facatorul de minuni,



Toti copiii stiu ca in noaptea de 5 decembrie spre 6 decembrie,vine primul mos al iernii,Mos Nicolae,cunoscut in traditia ortodoxa ca ''Facatorul de minuni '' si ''Mosul incarcat de daruri pentru copii ''.
Ghetutele se curata,se lustruiesc dupa ce se dau cu crema iar copiii merg la culcare gatuiti de emotie si nerabdare la gandul ca in dimineata urmatoare ghetutele le vor fi pline de dulciuri.

'' Daca in copilaria mea nu prea ai ''nimerit calea''....o sa te rog sa treci la noapte pe la toti copiii,pentru ca nu exista copii cuminti sau obraznici,exista copii....celor care se afla in suferinta,te rog sa le aduci alinare si vindecare grabnica,celor ai caror parinti nu au bani sa le cumpere un biscuit Eugenia,fa cumva ca unu din asistentii tai sa treaca si pe la ei....!
Pentru mine nu iti cer nimic,chiar daca am fost cuminte.
Asta e Scrisoarea mea catre tine...MOS NICOLAE !!!!! ''


Am postat intre ghilimele pentru ca e scrisoarea mea catre Mos Nicolae pe care am postat-o azi pe wall-ul meu pe pagina de profil facebook.
Nu cer nimic pentru mine,poate ca as cere ceva pentru anumiti indivizi cu care ma ''confrunt '' zilnic,de fapt ei se confrunta cu mine,eu,personal ma bucur de o seninatate cum de foarte mult nu mi-a mai fost data.
Mi-as dori ca Mos Nicolae,sa le aduca in primul rand omenie celor care si-au pierdut-o de foarte mult timp,caldura celor cu sufletele inghetate si schimonosite de ura,lumina celor al caror suflet inca orbecaie prin bezna !!!!
Mi-as dori ca Mos Nicolae sa le ofere iertarea celor care nu pot ierta,iubire celor care nu pot iubi sau care nu se iubesc decat pe ei insisi.....dar nu se iubesc nici pe ei pentru ca habar nu au ce inseamna sa iubesti si toleranta celor pentru care a ura este sinonim cu a respira !!!!!

Stiu ,e seara in care ar trebui sa-l astept pe Mos Nicolae si sa ma gandesc la tot ceea ce e frumos si chiar ma gandesc la lucruri frumoase...numai ca nu ma pot minti ca totu' e roz in jurul meu si sa nu ma rog si pentru acesti nefericiti care nu pot iubi,ierta ,tolera si mai ales nu pot accepta in sufletul lor LUMINA,IUBIREA,IERTAREA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu