Powered By Blogger

miercuri, 28 decembrie 2011

Salutari...din....viitor...din anu' viitor...,


Tic-tac,tic-tac.....2011,isi aduna copacel,copacel bagajele...isi strange '' calabalacu' '' ( ca sa o citez pe profa mea de masini din liceu)....si ne paraseste....se duce....devine amintire.
Evreii,au un proverb..care suna cam asa '' Sa nu dai doi bani pe ce a fost ''....si cred eu,ca e o mostra de intelepciune.
2011,e anu' in care am invatat ....sa supravietuim....in aceasta lume nebuna,nebuna,nebuna.
A fost anul in care in plan profesional , exceptand cursurile E.C.D.L. finalizate cu obtinerea permisului european '' de conducere a calculatorului''....nu am inregistrat mari succese(succesurile....sunt pentru cei / cele de vitza aleasa )....!
A fost anul in care am invatat ca se poate,trai de multe ori,chiar sub limita subzistentei....mai greu mi-a fost sa le explic acest lucru' fetelor mele....Camelia si Andreea,Rebecca,minune mica....e prea mica,pentru a intelege ce si cum...ea ne-a oferit un ocean imens de iubire si a primit la randul ei toata iubirea noastra...!
Cred ca m-am '' intzeleptzit''...un pic....in sensu'ca nu a mai fost atat de important ceea ce gandesc cei din jur despre mine si chiar daca pare un paradox,am invatat un lucru important.....sa traiesc ''in prezent''....acum si aici.....sa nu mai astept clipa manturii....in 1900,toamna......am invatat sa ma detasez de lumea ...mica si de micile ei mizerii...!
Am invatat de la 2011....de fapt mi-am reamintit....ca esti tot atat de valoros ca si ultima ta donatie...si mi-am reamintit ca....daca nu mai ai ce oferi.....cei din jurul tau....care,in trecut...'' te sufocau'' cu dragostea lor.....mai ales,cand trebuia sa intervii pentru ei......se risipesc...fug precum potarnichile....din fata vanatorului...si daca mai ai si neobrazarea sa-i suni....fie sunt foarte ''afectati-ocupati'' ...fie intotdeauna sunt pe cale....de a pleca undeva...si tocmai te-ai gasit sa-i introci din drum...chiar daca nu i-ai sunat cu un scop anume, ci doar sa-i intrebi de sanatate....!
Si fara sa vreau imi amintesc ce spunea tatal meu despre filosofia de viata a bunicului....Toma STANCHII....cum il stiu cei de la mine de la BABENI,bunicu'spunea asha:
Neam iti e sacu'cu malai si punga cu bani!!!.....multe dispute am avut YO,cu tata pe tema asta...YO,fiind idealistu'!!!
Marea calitate a tatalui meu,este ca nu se prea contrazice cu prostii....in cazu'de fata cu mine....ma priveste ingaduitor si tace...YO,catar cum sunt uneori, insist ...si atunci bietul OM,nu are incotro si ma gratuleaza cu '' Sorinel,taticule...unde e carte multa...e si prostie...multa.." si uneori ii cam dau dreptate.
Anul 2011,este anul in care m-am despartit definitiv de prieteni dragi,de oamenii de valoare care mi-au infrumusetzat viata.... oameni dragi mie, care au obosit sa isi mai risipeasca energia...in lumea '' asta minunata'' in care traim....si '' au murit putin''....adica s-au dus la Doamne - Doamne !!!
2011,este anul care mi-a demonstrat ca poti avea prietenii virtuale...si la distanta ,ca poti cunoaste oameni minunati,oameni care incep sa reprezinte foarte mult pentru tine,pentru sufletul tau..!!!!
Este anul in care am condus-o la altar pe FLORENCE,nepoata mea care si-a gasit jumatatea undeva in Grecia...si daca stau bine si ma gandesc...acum,rememorand.....nu imi vine sa cred ca nu am lesinat...in curtea Bisericii...de emotie !!!
GRECIA si grecii ,nu poti decat sa-i urasti sau sa-i iubesti,eu am ales sa-i iubesc si GRECIA si pe greci..si poate ca intr-o buna zi ma voi intoarce.
2011,este anul in care REBECCA-IOANA,a implinit 1 AN ,un an de cand viata noastra a luat o alta turnura,una minunata....un copil extraordinar care ne umple zi de zi inimile de bucurie si care e topita dupa ADA,asa ii zice Andreei,sora ei mai mare...cand o vad stand in bratele Adei la calculator si devenind una si aceiasi fiinta,am sentimentul ca sunt cel putin ....cel mai fericit om de pe planeta!!!
Anul 2011,este anul in care cu emotie,am dus-o pe Andreea ,de la scoala generala din cartier,sa invete cls a VII a la Liceul Teoretic TRAIAN..si daca la inceput am fost sufocat de emotie si indoieli...sfarsitul semestrului mi-a demonstrat,desi nu cred ca mai era nevoie,ca SUPERSCUMPICA,noastra nu e numai o frumusete de fata dar este si foarte desteapta....sa termini in primii 5...venind de la o scoala din cartier...nu e la indemana oricui !!!
Multe ar mai fi de scris / adaugat....sa comprimi 12 luni in cateva randuri,nu e simplu !!!
Daca il astept pe 2012?
Nu am incotro...dar il astept....nu am asteptari prea mari de la el si nici de la mine in anul ce va veni.
Imi doresc sanatate pentru fetele mele si pentru mine...ganduri bune dusmanilor(aici am parafrazat-o pe mama)....mai multa toleranta ....liniste si pace ...si mai multa stabilitate !!!!
Voua prietenilor mei....virtuali...pentru ca din cei adevarati...nu stiu cati au mai ramas...dar tuturor prietenilor mei...ca si celor din neamu' meu...va doresc ce imi doresc mie...iar celor care tresar atunci cand ii sun si devin brusc indispusi...le transmit doar atat:
STATI BA LINISTITI,ca nu va sun sa va cer ceva...vreau doar sa vedem daca mai traiti...si daca traiti bine...va doresc sa va fie bine in continuare...nu va ingrijorati....din cauza mea...eu am fost si raman un invingator....cei puternici printre care,ma numar si YO...raman intotdeuana..in teren...!!!!
Sa va iubeasca norocu'si sa va ocoleasca necazurile in 2012...si cel mai important...sa va iubiti...si sa fiti iubiti !!!!!
Va salut din viitor...adica din 2012 !!!
LA MULTI ANI !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu