Powered By Blogger

duminică, 13 mai 2012

Astenii ....de inceput.... de vara,

Realizezi cat  timp ai irosit doar cand iti faci.....timp sa te intorci in trecut,chiar si pentru cateva momente....atunci iti dai seama ca ai ratat oportunitati,doar pentru ca te-ai concentrat asupra nimicurilor.
Ai ignorat oamenii care insemnau  cu adevarat,ceva  pentru tine,oameni valorosi ,care te apreciau si te acceptau asa cum erai...doar pentru  a le face pe plac celor despre care erai convins la vremea aceea  ca sunt cu adevarat valorosi.......''oameni valorosi''....care nici macar nu au trecut proba preliminara a trecerii timpului.
Daca Dumnezeu,ar da omului mintea cea de pe urma...ce bine ar fi.
Ma pregatesc sa ajung in jurul bornei 44....nu stiu daca sunt  mai intelept....stiu doar ca mai frumos....sau mai bogat nu sunt decat eram cand am trecut prin dreptul bornelor 24,34.... si mai stiu  ca daca as putea sa '' bag in marsarier''....si sa mai am odata 24....sau 34 de ani.....nu as mai repeta aceleasi greseli....si as fi mai atent cu alegerile mele....cum masina in care calatoresc eu prin viata asta nu are viteza pentru mersul inapoi.......aleg sa ma bucur de fiecare zi din restul vietii mele,sa masor de 10 ori inainte de a taia o singura data si mai ales..aleg sa-i iubesc pe cei care imi populeaza viata,chiar si pe ''suboameni''....aceia au cea mai mare nevoie de intelegere,iubire,caldura sufleteasca.

Constantin Noica spunea:
'' Nu privi in trecut,
Ai fie nostalgii ,
Fie regrete '' !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu