Powered By Blogger

sâmbătă, 16 iunie 2012

Oamenii destepti invata din greselile altora,Prostii nici macar din propriile greseli,

'' E posibil ca oamenii sa uite ceea ce le-ai spus
E posibil ca oamenii sa uite ceea ce ai facut pentru ei,
Insa.....NU vor uita NICIODATA,felul in care i-ai facut sa se simta ''

Nu,citatul nu imi apartine,l-am gasit in urma cu ceva timp....undeva,nu mai retin unde...l-am scris...l-am imprimat ....si l-am avut mult timp lipit pe interiorul usii,dulapului meu de la birou.
Probabil ca l-au citit si cativa colegi,sau vizitatori ai biroului veniti cu treaba....pe la mine pe la job.
Nu la asta vreau sa ma refer.....viata mea se scurge de obicei monoton si lin intre casa si job...job si casa...,nu va mai plictisesc cu asta...am mai scris-o....am colegi cu care fac echipa de peste 6 ani...si muncim din greu....chiar daca altii( cei care ne-au impartit in buni si rai,harnici si lenesi...tocmai pentru a ne putea manipula mai usor)...sunt de alta parere.
Si in planul vietii personale si al vietii profesionale...fiecare dintre  noi,avem momente in care suntem in varful piramidei(al cocotierului,cum imi place mie sa spun).....momente care alterneaza cu caderi in fundul prapastiei.....diriginta mea din liceu...profesoara de Romana,colega de grupa cu Nichita Stanescu( o femeie extrem de capabila)....ne spunea ca viata romanului este ca o sinusoida....o alternanta intre bucurie si durere...si inclin sa-i dau dreptate.
Personal,de fiecare data cand am fost sus.....am avut grija sa fiu bun cu ceilalti....tocmai pentru ca stiam ca voi.....avea nevoie de ei la coborare.....si am procedat corect...nu numai din acest motiv am fost bun...ci pentru ca ,fara falsa modestie cam asa e firea mea.....aprig la manie...NU degraba ,''varsatoriu de sange''....coleric uneori....dar nu patimas / dusmanos...si recunoscator celor care prin munca lor....m-au facut si ma faceau mare....pentru ca de fapt,calitatea unui lider,este data de valoare profesionala a membrilor echipei sale.....nu tu,de unu' singur...le faci pe toate....tocmai de aceea,cred cu tarie,ca membrii echipei tale ,trebuie pretuiti !!!
Trebuie sa ai grija cand urci treptele scarii.....indiferent cat de sus ai ajuns....inca din momentul ascensiunii...sa iti iei toate masurile de precautie...ca si coborarea sa fie tot ''step by step''...treapta cu treapta,altfel,exista riscu....daca ,caderea e brusca,violenta...sa iti frangi gatu' !!!!
Am colaborat cu oameni de calitate, cu adevarate ''creiere''....vizionari....superprofesionisti.....dar pe care patima ii orbea....si am constatat amar ca,inca. ii orbeste !!!
Oameni care nu pun pret pe calitatea umana si profesionala a celor cu care lucreaza....ci prefera gloata celor care le picura ,parsiv vorbe dulci in pavilionul extern al urechii.....le susura ca serpii pe la urechi ceea ce vor sa auda.....iar atunci cand le vine scadenta si ''cad din varful cocotierului''.....cei care i-au lingusit,nu dezinteresat....sunt primii care le intorc spatele,primii care se transforma in cei mai inversunati contestatari ai celor pe care i-au lingusit !!!!!
Cred cu tarie ca in viata, mai presus de functii si onoruri ,raman: calitatea de OM,existenta caracterului si bunatatea sufleteasca,iubirea de aproape.....restu'(ca sa o parafrazez pe prietena mea de pe facebook,Cora MUNTEAN).....sunt...RESTURI......
In definitiv....si la urma ...urmei,e doar o chestiune de alegere.....iar gusturile(chiar si in plan profesional...)...NU SE DISCUTA !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu