Powered By Blogger

luni, 11 iunie 2012

Prietena,sotie,confidenta,sfetnic de incredere...si mai presus de toate,MAMA copiilor mei,

Ieri.....Duminica 10 IUNIE,2012.....Camelia,jumatatea mea draga si-a aniversat ziua de nastere...si-a rotunjit varsta.... a schimbat prefixul...si a trecut catre o alta etapa din viata ei.
De aniversat,le-am aniversat saptamana trecuta si pe ea si pe BECKY,care pe 29 MAI,2012 a implinit doi anisori...doi ani de cand ne face viata minunata,alaturi de sora ei mai mare,Ada,SuperScumpica cum o numim noi.
Ieri,toata ziua,la noi in casa,mai mult ca oricand ,a fost o atmosfera de sarbatoare....emotii pozitive,frumos,tare frumos.
Mai catre seara am mers impreuna sa servim masa intr-o locatie placuta,numai noi in familie....a fost frumos,cu Becky,care statea relaxata la masa ca si cum ar fi fost servita de cand e lumea,Ada si ea s-a simtit tare bine in compania noastra,am ras....am glumit....la o masa alaturata, soldatii americani din baza de la Mihail Kogalniceanu,aveau si ei un sarbatorit,un tip simpatic de culoare...caruia,i-au cantat ''Happy Birthday To You''....cum numai ei stiu sa o faca...si-au spus glume s-au tachinat....ne-au intrebat si pe noi si pe cei de la mesele alaturate daca nu dorim o felie din tortul lui.....ma gandeam....uita-te frate ce inseamna sa faci parte dintr-o natie civilizata....ma rog.
Si culmea coincidentei......la masa de langa noi o adolescenta cu mama ei....la fel isi sarbatorea ziua de nastere....ca si cum si-ar fi dat intalnire toti cei nascuti pe 10 iunie :)
A fost o zi frumoasa,care s-a incheiat minunat....la sfarsitul zile....am rememorat prin cate am trecut alaturi de Camelia.....mai mult bune decat rele.....cati ne-au fost impotriva si cati ne-au judecat fara sa stie nimic despre noi.....mi-am amintit cum am plans unul pe umarul celuilalt atunci cand eu sau ea am trecut prin drame....care au lasat urme adanci in sufletul nostru.....mi-am amintit momentul minunat al zilei de 10 martie 1999,(nasterea ANDREEI-BIANCA)....cand am mers la ea in salonul de la maternitate si mi-a zis.....'' felicitari taticule,avem o fetita'' .......dupa ani lungi de asteptari si drame consumate pe holurile spitalului......mi-am aminit cat de puternica  ,  calma si curajoasa a fost in seara zilei de 29 MAI 2010 cand a adus-o pe lume pe minunea mica(REBECCA-IOANA).....atunci am realizat cat de dificil e sa fii femeie si mai ales cat curaj iti trebuie sa aduci pe lume un copil.....sa dai viata.....nu e la indemana oricui....si mi-am zis :
DA....asta e fata mea.....alaturi de ea vreau sa imi petrec toate zilele pe care le mai am de trait.

Sa fii fericita,sanatoasa si sa te bucuri de fiecare clipa,CAMELIA....de iubirea noastra ,o stii deja.....nu trebuie sa te mai indoiesti !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu