Powered By Blogger

sâmbătă, 29 septembrie 2012

Vara tarzie,Toamna ruginie,

Toamna coabiteaza minunat cu vara tarzie,pacat ca numai anotimpurile pot coabita....soarele arde ,ucigator,praful e pretutindeni....iar seceta nu arata deloc bine pentru viitorul nu foarte indepartat.
Monotoniei de zi cu incerc sa-i raspund cu bucuria de a fi alaturi de fetele mele,Cami,este inca la job....au termene in care trebuie sa se incadreze....astfel incat...trebuie sa presteze :)
Anu' trecut sau mai degraba acum 2-3 ani,m-ar fi afectat mizeriile celor care nu uita si nu iarta....azi insa,ca un bun crestin,am mers si am aprins o lumanare pentru sanatatea lor fizica...dar mai ales mintala si de ce nu psihica.
Ma lovesc de ei zilnic....frustrarea lor parjoleste in jur....nu si pe mine....nu stiu dupa cat timp...mult , e drept....am reusit sa-i aud....dar sa nu-i mai aud....adica sa nu ma mai afecteze...nu exista persoana pe lumea asta care sa ma supere...sau care sa ma tulbure...pentru ca nu-i dau voie....asta spunea un om destept..si cred ca a inceput ''sa-mi iasa si mie''.
Le raspund politicos si le si surad...ar fi prea mult sa le zambesc....ar interpreta-o ca pe o afronda....si cu o privire tampa...in cazul celor care habar nu au despre subiectul in cauza...dar sunt ''foarte doxati''....revin,cu privirea mea usor tamp ii intreb...ceea ce stiu deja...iar cand dupa indelungi gemete intelectuale,realizeaza ca stiam demult ceea ce i-am intrebat in timp ce ei / ele sarmanii / sarmanele...inca mai sunt '' complet pe dinafara''...fie se ridica si pleaca brusc...fie imi inchid telefonul...daca se intampla in timpul unei convorbiri telefonice :)
Ce-i mână în luptă ?
Mi-e foarte greu sa  raspund....poate frustrarea imensa ca nu mai sunt in capu' trebii....nu se obisnuiesc cu actualul statut....poate(dacă încă mai sunt în capu' trebii ), teama  nebună de a nu-și pierde influența........privilegiile...si atunci  mă gândesc preț de câteva secunde...minute la zbuciumul lor dement....și brusc mi se face milă de ei și le dăruiesc toată compasiunea mea ...pentru că probabil nu le  e ușor !!!
Nu-i pot ajuta cu nimic...sunt recunoscator că nu sunt ca ei ....și atât.
Romania,traieste o  mare drama nu pentru ca..... nu ar avea inteligențe ci pentru că oamenilor cu adevărat valoroși le e silă de masa bizonilor care în disperarea lor de a ajunge la butoane acceptă orice... chiar si sa lingă  cururi...si fac asta tocmai pentru ca știu că profesional sunt....nepregătiți....asta așa ca sa mă exprim...elegant și '' ielevat ''.
Asta cred ca este marea problema acum.....aceea ca oamenii de calitate nu mai vor sa vada si sa auda.


Dar...cum speranța moare ultima   zic,să rămânem de ' un optimism modert '' !!!

Să iubiți și să fiți iubiți !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu