Powered By Blogger

duminică, 30 septembrie 2012

Sa iubesc,sa cred,sa sper....si mai ales....SA IERT ,

Spuneam ca suntem veniti aici pentru a experimenta si pentru a ne invata lectiile de viata....sa ne vindecam de ranile trecutului....sa invatam sa-i acceptam pe cei din jur.........dar mai ales,sa invatam sa ne acceptam si sa ne iubim cu putinele noastre calitati si multiplele defecte.

Ceea ce mi se întâmplă,este mai degraba rezultanta gândurilor și trăirilor mele....singura persoana responsabila de fericire / nefericirea mea nu sunt decat eu....sigur ne este mult mai la îndemână să-i învinovățim pe cei din jur entru '' eșecele '' noastre....victoriile,ne apartin intr-o majoritate covârșitoare.....insuccesele..nu !!!!

Dacă te văd ca  pe  o persoană rea, insuportabilă...nu înseamnă că așa ești în realitate....nici pe departe...tu, persoana detestabila nu esti decat o reflexie a mea in lumea inconjuratoare...atat si nimic mai mult...cum si reciproca este valabila....daca ma consideri o persoana demna de mila...nu asa sunt eu...aceea este reflexia celui care te considera astfel.

A,ca atragem asupra noastra prin forta gandurilor,care nu sunt altceva ,decat forme de energie pura....revin,ca atragem asupra noastra fapte si intamplari neplacute...cu asta sunt de acord...le atragem pentru ca intram in rezonanta cu ele....orice lucru pe care il neglijezi si cu care nu vrei sa '' ai de-a face ''...nu are cum sa iti faca rau.

Viata mea nu a fost si nu este altceva decat o sinusoida....o alternanta intre bucurie si durere...depinde ce pretuiesc si imi doresc mai mult....daca imi doresc sa fiu multumit cu mine si sa ma accept,sa-mi spun...Sorin esti OK,asa cum esti iarta-i pe cei din jurul tau....dar mai ales iarta-te pe tine am parte de iertare,toleranta si iubire.....daca ma inversunez si imi scrasnesc dintii in gura....atrag asupra mea intamplari si fapte care ma  ingrozesc.

Daca evit sa judec....oberv ca a tacut si corul contestatarilor....judecatorilor mei.

Tin cont de efectul de bumerang...si am grija sa trimit numai ganduri bune...sus....si in acest mod.....gandurile bune se intorc la mine..si viceversa !!!

Nu intamplator una din rugaciunile mele  se incheie cu .....'' Dă-mi ,Doamne ,puterea să răzbesc prin povara zilei prin toate faptele ei !
Condu-mi voința și învață-mă, Doamne,
să mă rog ,să sper ,să iubesc,să rabd și mai ales să iert,Amin! ''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu