Powered By Blogger

luni, 27 mai 2013

Borna 45

Nu mă las afectat de cifra înscrisă pe borna din dreptul vieții mele,este inscripționată cifra 45,dar în sufletul meu azi sărbătoresc majoratul.
Nu privesc înapoi,pentru că așa cum spunea Noica,pot avea nostalgii sau regrete.
În schimb am foarte multe motive să fiu recunoscător :
Am avut șansa să mă nasc într-o familie în care nu am avut averi,dar ne-am avut și ne avem unii pe alții.
Am fost Binecuvântat de Bunul Dumnezeu cu o MAMĂ,care m-a învățat să iubesc oamenii,tot ceea ce e viu și mai ales să pun preț pe valorile morale pentru că cele materiale sunt efemere(e prima aniversare fără MAMA și eu tot aștept parcă să mă sune....dar știu că mă veghează de acolo de sus din steaua în care s-a mutat).
Am fost Binecuvântat cu o soție minunată și cu două fete absolut minunate.
Am surori și nepoate pe care le port în sufletul meu și care îmi oferă iubirea lor necondiționat.
Am câțiva prieteni buni care ar veni și de la celălalt capăt al pământului dacă aș avea nevoie de ei.
Am avut dascăli minunați de la sat și până la marea Universitate din dulcele târg al Iesilor,profesori și foști colegi ajunși profesori cu care mă reîntâlnesc cu plăcere.
Lucrez într-un colectiv unde ne înțelegem din priviri și unde reușim să punem mai presus de interesele personale....interesul pentru lucru bine făcut ...și facem lucruri bune(chiar dacă nu sunt modest acum ).
Incerc sa traiesc,constient,in prezent,aici,acum.
Si,DA,viata poate fi frumoasa la 45 de ani si poate fi un nou inceput.

2 comentarii: