Powered By Blogger

luni, 14 aprilie 2014

Rugăciunea lui Iisus,înălțată în Grădina Ghetsemani -prilej de meditație în Săptămâna Patimilor -




.........cunoscuta ca rugaciunea lui Iisus pentru Sine,pentru Apostoli si pentru toti credinciosii ( Sfanta Evanghelie dupa Ioan,capitolul 17 )



 1. Acestea a vorbit Iisus și,ridicând ochii Săi la cer,a zis:
        Părinte,a venit ceasul !
        Preaslaveste pe Fiul Tău,ca și Fiul să Te Preaslăvească.
 2.Precum I-ai dat stăpânire peste tot trupul,ca să dea viață  veșnică tuturor 
       acelora pe care Tu i-ai dat Lui.
 3.Și aceasta este viața veșnică:
      Să Te cunoască pe Tine,singurul Dumnezeu adevărat și pe Iisus Hristos pe Care 
             L-ai trimis.
 4. Eu te-am Preaslăvit pe Tine pe pământ:lucrul pe care Mi l-ai dat să-l fac,l-am săvârșit.
 5.Și acum,Preaslaveste-Mă Tu,Părinte,la Tine Însuți,cu Slava pe care am avut-o de la Tine,mai înainte de a fi Lumea.
 6. Arătat-am Numele Tău oamenilor pe care Mi i-ai dat Mie din Lume.Ai Tăi erau și Mie Mi i-ai dat și cuvântul Tău l-au păzit.
 7. Acum au cunoscut că toate câte Mi-ai dat sunt de la Tine:
 8. Pentru că,cuvintele pe care Mi le-ai dat le-am dat lor,iar ei le-au primit și au 
      cunoscut cu adevărat că de la Tine am ieșit și au crezut că Tu M-ai trimis.
 9. Eu pentru aceștia Mă rog;nu pentru Lume mă rog,ci pentru cei pe care Mi 
           i-ai dat , că ai Tăi sunt .
 10. Și toate ale Mele sunt ale Tale și ale tale sunt ale Mele și M-am Preaslăvit întru ei.
 11.Și nu mai sunt în Lume,iar ei în Lume sunt și Eu vin la Tine.Părinte
 Sfinte,Păzește-i în numele Tău, în care Mi i-ai dat, ca să fie una precum suntem și Noi 

 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu