Powered By Blogger

sâmbătă, 7 iunie 2014

Am atins si borna cu nr . 46 .... !!!



           
 În urmă cu 46 de ani când Mama Mea mă aducea pe lume în Babeniul meu drag,Dumnezeu în imensa-I bunătate m-a răsplătit cu o mamă și un tată care m-au crescut cu dragoste și m-au iubit necondiționat. 
Mi-a dăruit 3 surori care m-au răsfățat și m-au învățat o mulțime de lucruri.
Am avut privilegiul de a fi educat de dascăli pasionați de meseria lor și de a merge la școli foarte bune.
Am cunoscut-o pe Camelia,soția pe care și-ar dori-o orice bărbat..., care mi-a dăruit cele mai minunate fiice din lume,pe Andreea - Bianca și Rebecca - Ioana.
Am întâlnit oameni providențiali care mi-au marcat destinul și care m-au ajutat să înțeleg o mulțime de lucruri .
Sunt atâtea sute de mii de motive pentru care sunt recunoscător,dar mă opresc aici,acum și strig :
'' CLIPĂ RĂMÂI ,
EȘTI ATÂT DE FRUMOASĂ !!!! ''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu