Powered By Blogger

miercuri, 3 noiembrie 2010

Lideru' de sindicat ....

Postez si pe blog,nota pe care am afisat-o pe pagina mea de facebook.
Alte comentarii nu mai adaug.

Lideru' de sindicat

by Sorin Stan on Wednesday, November 3, 2010 at 9:23am

 Primesc un e-mail in dimineata asta de la simi,lideru' de sindicat.....acest Jimy Hoffa,clona nereusita.
Imi redirectioneaza Apelu'......de la marile Confederatii Sindicale in care mi se cere sa intrerup lucru intre orele 12-16.00 voluntar desigur.
Simi a avut o revelatie in dimineata asta,si-a amintit ca sunt membru de sindicat....am mai ramas eu si inca vreo 3 colegi....restu' au fost sacrificati.......in marea restructurare.....pentru a se salva posturile barosanilor de la CENTRAL..... si a se face loc......prietenilor portocaliilor.....etc...etc....
Cand l-am intrebat pe simi de ce numai  de la cota de lapte pleaca peste 100 de oameni....ERA INTR-O ZONA UNDE NU AVEA ACOPERIRE.....cand am insitat a 2-a zi sa imi explice ce le spun colegilor care raman...cum vom face 5 persoane treaba pe care o faceau 35 inainte.....nu a avut timp de mine.!!!!
Azi,simi impreuna cu tovarasii lui de ''lupta'' au nevoie de mine si de colegii mei...la fel cum in 2012 gunoaiele si scursorile care devalizeaza tara asta vor avea nevoie de votu' meu...al tau' ....al lor.....
Stii ceva ba simi,tu si cu hoshii,costini.....si maricii tai.....
MERGETI LA PASCUT BA NEMERNICILOR,EU NU MA SIMT REPREZENTAT  DE VOI.....nu voi inceta lucru,voluntar desigur,nu pentru ca sunt spargator de greva....sau din iubire de portocalii,NU,CI PENTRU CA NICI tu si NICI CEILALTI LIDERI DE SINDICAT NU SUNTETI CU NIMIC MAI BUNI decat astia care de 20 de ani au disturs / distrug si vor distruge tara asta...sau ma rog ce a mai ramas din ea !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu