Powered By Blogger

sâmbătă, 18 decembrie 2010

Ne mai pasa de ei,de batrani ????

Intamplarea,sau poate ca nu ,a facut ca Joi seara sa ma aflu intr-o anumita locatie cu ''oameni subtiri'',desigur,sunt mai mult decat subiectiv si iar o sa-mi ridic''lumea de calitate'' care nu posteaza nici macar pe facebook, d'apai sa mai aiba si blog si ma refer aici la o parte ''din fetele subtiri'' cu care impart biroul !!!!
Sa revenim la oile noastre,lume buna,oameni de calitate,marea lor majoritate cunsocuti,colegi,oameni educati cu experienta si rezultate in domeniile lor.
Unde vreau sa ajung,va veti intreba???
La faptul,ca printre altele la masa cu mine se aflau si colegii mei care urmeaza ca incepand cu 01 Ianuarie 2011 fie ca vor sau nu vor iesi la pensie.
Au fost invitati sa participe,ii priveam si ma gandeam ca peste ani voi ajunge exact in situatia lor.....asteptau ca cineva sa ia cuvantul si sa le multumeasca pentru intreaga activitatea pe care au depus-o pentru.....propasirea binelui....etc....dar nu cred ca s-a intamplat !
De ce nu cred ca s-a intamplat?
Pentru ca la un moment dat eu si Camelia,a trebuit sa plecam din motive de minune mica,Rebecca-Ioana,pe care o lasasem in grija mamei Cameliei si a Andreei-Bianca,sora cea mare,care ne-a sunat si ne-a zis ca trebuie sa ne intaorcem acasa ca Rebecca vrea laptic de la mami !
Revin la ceea ce ar trebui sa fie esenta postarii mele,am vazut-o pe una dintre colegele mele,o ADEVARATA DOAMNA,coplesita de emotie la ascultarea cantecului ''Pusca si cureaua lata''....am avut ocazia sa-l aud pe unul dintre colegii cu experienta,cel care pe buna dreptate sustine fara falsa modestie,ca '' pe multi i-am facut dr.ing si dupa aceea nu imi mai dadeau nici buna ziua'' !!!!la remarca mea ca va fi binevenit oricand printre noi,dupa pensionare desigur,DOMNUL respectiv mi-a spus; ''veti vedea ca o sa deranjez si cand o sa vin chiar si numai pentru 30 de minute odata la 6 luni''.....atunci ceva s-a rupt in mine[mama-mia ce se vor tavali de ras baietii veseli din birou citind ceea ce postez acum !!!]....atunci am realizat ca are dreptate !!!!
Suntem mari maestri in a ne batjocori trecutul si a nu ne recunoaste valorile.....uitam prea usor ca suntem trecatori prin lumea asta si nu ne respectam batranii...sau nu ii respecatam pe cei cu experienta de la care avem intotdeauna ce invata !!!!
Civilizatia unui popor[se spune] se ''masoara '' in respectul fata de batrani si fata de natura !!!!!
Noi suntem repetenti lla acest capitol !!!!

Imi amintesc,ce mi-a zis colega mea draga de la CJCL BUZAU,cand a primit sec Decizia de incetare a activitatii !!!!!
Am intrebat-o ; ''de ce nu va bucurati ca iesiti la pensie''????
Mi-a raspuns cu amaraciune in glas.....''pentru ca altfel mi-am imaginat eu D-le ca va fi momentul acesta,al incetarii activitatii'' !!!!
Si nu cred ca am inteles mare lucru....dar joi seara am inteles ca ;
Oamenii care au insemnat ceva in cariera noastra,in viata noastra,merita sa fie tratati cu demnitate si respect.....ca merita sa le spunem,cat mai sunt VII ca au insemnat si inseamna mult pentru noi,ca ii apreciem sau cel putin am apreciat ceea ce au facut pentru noi sau pentru ca lucrurile sa mearga !!!!
Postarea mea este interzisa imbecililor mishtocari...care nu stiu decat sa barfeasca si sa ironizeze !!!!!!
La caterinca nu ne intrece nimeni,e singurul domeniu in care suntem CAMPIONI MONDIALI !!!!!!
Asta e si motivul[printre alte mii de motive] pentru care SUEDIA , care nu ne-a mai invins niciodata la handbal feminin ne-a facut praf in drumul spre finala CE de HANDBAL.!!!!!
ATITUDINEA A FACUT si VA FACE INTOTDEAUNA DIFERENTA !!!!
Cata vreme nu vom avea respect pentru Natura,Batrani,Trecutul natiei noastre si OAMENI,in general,nu vom progresa !!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu