Powered By Blogger

vineri, 3 decembrie 2010

Decembrie...ultima luna !

A trecut si onomastica SuperScumpicii,Sf.Andrei,a fost frumos,am fost inconjurati de familie si foarte putinii nostri prieteni,am postat si cateva poze pe facebook.
Am intrat in decembrie,ultima luna a anului,luna in care cea mai mare parte dintre noi isi fac bilantul anului pe care ne pregatim sa-l parasim.
Pentru mine in plan personal,este anul in care Bunul Dumnezeu a fost mai mult decat generos cu noi,ne-a adus-o pe minune mica,pe REBECCA - IOANA,chiar asa vreau sa mi-l aduc aminte[chiar in acest moment in care postez spre marea noastra uimire s-a dat singura jos din pat,greu de crezut pentru un copil de numai 6 luni,sunt atat de precoce copiii din ziua de azi !!!]ca anul in care Dumnezeu a infaptuit pentru noi o minune.
De ce ? Pentru ca am crezut in minunea de a mai avea un copil,pentru ca nu am incetat niciodata ,nici eu nici Camelia sa speram.
In plan profesional / social a fosst un an execrabil,dar asta nu a depins de noi,de cetatenii acestei tari....suntem condusi / guvernati...mizerabil.....traim vremuri in care obraznicii ies in fata si se bat pe ciolan.
De 20 de ani aceiasi indivizi jalnici...in rest...nu merita sa mai scriu nimic despre ei si despre haul infiorator in care au adus tara.
Visez la un an 2011 in care sa fim mai buni si mai toleranti.
Dar despre asta intr-o viitoare postare.
Pana atunci, S-auzim numai de bine !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu