Powered By Blogger

joi, 1 noiembrie 2012

Ei te doboara...TU ,te ridici si mergi mai departe....,

Ei / ele,cred ca te-au doborat , nu e prima oara,YO,ma ridic si merg mai departe...fara regrete,fara nostalgii,fara ancorari in trecut.
Arunc peste bord trecutul cu angoasele,himerele,iluziile,bucuriile si depresiile lui si ma concentrez pe ceea ce fac acum,azi,aici,pentru ca aceasta clipa este magica,irepetabila si trebuie sa o traiesc, sa ma bucur de ea.
Sunt impacat cu mine,incerc sa fac pace si cu trecutul,pentru ca acesta sa nu-mi bantuie prezentul .
Sunt recunoscator ca Dumnezeu in imensa-i bunatate mi-a daruit doua fete absolut extraordinare,SuperScumpica,frumoasa,desteapta,ascultatoare,prietena mea cea mai buna,uneori confidenta mea,care ma uimeste cu capacitatea extraordinara de a analiza lucrurile....la doar 13 ani ,are o minte brici si o logica.....care te darama daca nu o cunosti.
Minunea Mica,este la capitolul vorbarie,leaga atat de usor cuvintele in propozitii si din propozitii ies fraze...mai mult decat complexe si complicate pentru un copil de 2 ani si 7 luni.....si mai este si o sursa inepuizabila de iubire si buna dispozitie !!!!
Saptamana trecuta am stat cu ea acasa,au fost cele mai minunate zile pe care le-am putut trai....ma simtea ca sunt tensionat....venea la mine,imi cuprindea cu palmutele ei fine si delicate,obrajii...si ma intreba:
'' Esti suparat?.....sa stii Tati ca yo,te ubec ''....adica sa stii TATI ca yo,te iubesc.
Pai cine nu s-ar topi.
Incep sa ma autoevaluez si sa-i evaluez si pe cei din jur....nu stiu cati vor mai ramane cu mine pe Arca lu' Sorell....probabil numai cei care accepta iubirea in detrimentul urii,toleranta in detrimentul urii si intolerantei si mai ales cei care vor intelege ca trebuie sa ma iubeasca si sa ma accepte asa cum sunt....pentru ca.... DA,YO,ma IUBESC si ma ACCEPT asa cum sunt !!!!
Sunt ceea ce sunt si nimeni si nimic nu poate schimba acest lucru,MA IUBESC si MA ACCEPT !!!
Sa iubiti si sa fiti iubiti si mai ales iertati-i pe cei din jur....dar mai ales iertati-va pe voi !!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu