Powered By Blogger

joi, 8 noiembrie 2012

Ce toamna frumoasa....sa fim recunoscatori...,


E posibil ca oamenii sa uite ceea ce le-ai spus
E posibil ca oamenii sa uite ceea ce ai facut pentru ei
Insa.....NU VOR UITA NICIODATA....
FELUL in care i-ai facut sa se simta.

Constanta,e mangaiata de un soare de inceput de mai....toamna asta,seamana cu o amanta care inca nu a fost parasita de cel pe care l-a iubit si care a iubit-o...dar care...ca si in viata reala....alege sa se intoarca la familia lui...la nevasta si copiii pe care i-a parasit cu ani in urma.
E trista toamna....dar si fericita la gandul zilelor minunate pe care le-a trait.
Niciodata parca nu am mai trait o asemenea toamna frumoasa...probabil si din cauza ca in sufletul meu e inca primavara...ca inca ma simt ca la 20 de ani...sau 24 ?
Este ziua in care i-am sarbatorit si inca ii mai sarbatorim pe Mihail si Gavril...pe Mihaela,Michaela,Gabriela...am si eu cativa amici / amice...foste colege cu care am lucrat....care azi isi sarbatoresc ziua numelui si pe care le-am felicitat inca de dimineata.
Ma bucur de toamna care parca nu mai vrea sa plece de la noi si bine face si la fel va doresc si voua....sa va bucurati...sa iubiti...sa aveti parte de iubire si sa simtiti caldura celor din jur.

Sa iubiti si sa fiti iubiti !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu