Powered By Blogger

vineri, 2 noiembrie 2012

Ziua de azi e speciala,sa o celebram,deci....,

E speciala,pentru ca exista si exist,maine e prea departe.Azi insa,sta in puterea mea sa imi fac ziua speciala,sa incerc si de ce nu sa reusesc....sa fiu fericit,sa ma bucur de soarele care trece prin fereastra si imi incalzeste sufletul,sa admir pret de cateva secunde,minute....Siutghiolul in toata splendoarea lui....sa privesc barcutele cu vele care stau ancorate la debarcader,misterioase si nostalgice dupa vara minunata care a trecut.
Sunt recunoscator pentru ca m-am trezit azi dis de dimineata cu un tonus bun,sunt recunoscator ca fetele mele,Camelia,Andreea,Rebecca ,sunt sanatoase si ca impreuna formam o familie.
Sunt recunoscator ca parintii mei inca mai traiesc,prin urmare,eu inca mai sunt copilul lor...sunt recunoscator pentru slujba pe care o am....pentru colegii si prietenii cu care am fost Binecuvantat.
Pentru toate astea,sunt recunoscator si iti multumesc,tie ,DOAMNE !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu