Powered By Blogger

sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Fericitul TADEI al SERBIEI,

Oreste mi ''l-a aratat''....a postat de pe youtube un filmulet realizat prin 2002,are 6 episoade pe care le-am vizionat de foarte multe ori.
De cand l-am descoperit pe TADEI,viata mea s-a schimbat in bine....am invatat o multime de lucruri de la el pe care le-am aplicat si le aplic in viata mea de zi cu zi.
Apoi o Doamna foarte cumsecade a cumparat probabil de pe scribd.com cartea si cu generozitate a postat-o pe blogul dumneaei si de acolo am salvat-o si eu in computerul meu de acasa ...si mai apoi am trimis-o pe e-mail celor despre care am crezut eu ca ar citi cu bucurie cartea despre TADEI.
Postez mai jos,cateva din ideile care mi-au placut si care m-au inspirat,nu e obligatoriu sa citeasca cine nu crede si mai ales nu trebuie sa ma judece cineva pentru asta.

ENJOY :)



''Cum iti sunt gandurile ,
Asa iti este si viata. '' !!!


*       Starea ta o transmiți apropiaților tăi
*       ...omul,trebuie să trăiască,cu cât mai puține griji,cât mai mult pentru sine
*       ....femeia și bărbatul ei în căsnicie,trebuie să se comporte,ca și cum sunt chemați pe lumea asta,să devină sfinți
*       Viața,este o energie Dumnezeiască
*       Viața,este una singură !!!
*       Dumnezeu,este dătătorul vieții !!!
*       .....cu dispoziția noastră mentală,noi creem armonia și dizarmonia
*       Vezi  bine că dacă urăști pe cineva,îți strici dispoziția sufletească
*       Acela pe care îl urăști,este fericit,îi face pe alții fericiți
*       Atunci gândurile tale bune, alungă gândurile rele
*       Gândid să facă răul,omul își strică propria stare sufletească; Nu poate să se liniștească,să fie lăsat în pace.RĂUL,alungă liniștea !!!!
*       Cel mai greu lucru în viață pentru noi este să învățăm cum să ne rugăm pentru dușmani !!!!
*       ‘’ Cum îți sunt gândurile,așa îți este și viața ‘’ !!!!!!!!!!!
*       Nu poți să fii bun dacă gândurile tale sunt rele !!!!!!
*       Să deveniți buni,vă veți descoperi atunci pe voi înșivă !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu