Powered By Blogger

marți, 1 ianuarie 2013

Bine ai venit,te primesc,cu un dram de speranta,

Anule Nou,2013,fii binevenit !
Am pasit in tine cu un dram de speranta,cu cateva proiecte,deocamdata in faza de draf_schita.
Am credinta ca ne vom intelege,nu imi fac prea mari iluzii legate de bunastarea pe care o sa mi-o aduci.......nici nu stiu daca ti-as cere asta......in eventualitatea in care as avea posibilitatea sa-ti cer ceva dorinte de indeplinit.
Imi doresc sa traiesc in primul rand inconjurat de oameni adevarati....prieteni ,e un cuvant prea pretentios............pe foarte multi dintre ei i-am lasat in negura anului pe care tocmai l-am incheiat....unii dintre ei chiar in ultimele zile ale lui 2012.
Imi ascult inima,merg mai departe si traiesc fara a conditiona...pe cineva... si fara a ma conditiona cineva...traiesc liber si imi las mintea deschisa....pentru ca mintea este ca o parasuta....functioneaza mai bine daca este deschisa.

Ma bucur ca ai venit,2013....sunt sigur ca vom fi cei mai buni prieteni....si ca pe 31 Decembrie....cand imi voi lua ramas bun de la tine...sunt convins ca vom avea multe realizari impreuna si mai ales sunt convins ca ne vom desparti ca doi foarte buni prieteni !!!!


                                    Constanta,01 IANUARIE,2013 !!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu