Powered By Blogger

duminică, 13 ianuarie 2013

Cred ca..........,

Viata poate fi frumoasa si traita demn si '' in prezent '' fara a avea nevoie de acceptarea / aprobarea cuiva.
Oamenii ,se simt nesiguri tocmai din teama de a nu-i deranja cu ceva pe cei din imediata lor apropiere...sau mai degraba sunt ingroziti ca nu vor fi acceptati de cei din jur.
Nici macar Dumnezeu,nu judeca oamenii inainte da a-i chema la el,eu de ce as face-o? Si mai ales de ce mi-ar pasa ce gandesti tu,ea,el...ei...despre mine?
Daca cineva ma uraste o face tocmai pentru ca isi doreste sa fie ca mine si nu ii iese...niciodata !
Daca ma contrazic cu un prost,exista riscul ca cei din jur(pe a caror parere nu dau nici macar 0.5 bani vechi) sa nu mai sesizeze diferenta dintre mine si el...el, prostul...fara gen masculin sau feminin...un prost !!!!
Suntem diferiti si tocmai asta face viata mai frumoasa,fiecare e liber sa creada ce vrea si in ce vrea...nu conditionez pe nimeni ....dar nici nu-ti permit ( nu conteaza cui...tie...) sa ma conditionezi si sa-mi servesti tablete de stil de viata.!!!
Nu cred in baliverna conform careia...daca stau pe site-urile de socializare prea mult timp....imi scade respectul de sine...e o imbecilitate cel putin amuzanta...dar...repet...dar cred ca unele relatii de prietenie din mediul virtual....daca depasesc anumite bariere...devin sacaitoare ca sa nu le numesc de prost gust.....!!!!
Ca pot trai in buna pace si ''pretenie'' cu virtuali sau nevirtuali...dar cred ca...uneori e bine sa-mi impun anumite limite...asta neinsemnand ca sunt un tip limitat.
Cred ca pot functiona si fara sa-mi consult zilnic pagina de profil facebook si mai cred ca e o idee buna sa fac ce simt adica .........sa-mi ascult inima.

Iubire,Pace,Soare,Bunastare si Fericire Tuturor !!!!

Duminica,13 Ianuarie,2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu