Powered By Blogger

marți, 30 decembrie 2014

De pe '' feisbuc '' preluata ...,

Anul 2014 se pregătește să ne părăsească ( nu, nu fur startul...dar sper....., până pe 02 ianuarie 2015 să mă abțin...de la ''feisbuc ''....să vedem dacă-mi iese ) !
Nu-l analizez,nu-i fac bilanțul !
Pot spune_scrie despre el că a fost un an bun,nu am motive de smiorcăială_lamentare !
Am lucrat într-un colectiv nou,super_ok în viziunea mea,am muncit cu drag și spor,am învățat lucruri noi,mi-am demonstrat că pot face față oriunde ( a fost mai greu pentru cei care s-au bucurat prematur și îmi cântau Prohodul încă din decembrie 2013.....încă le e greu să creadă că am finalizat totu' cu bine....dar de morți...numa' de bine....da de morți...i-am ingropat odata cu trecutul,i-am lăsat în trecut fără să le doresc răul !!!) și m-am bucurat de liniște...nu mi-am imaginat niciodată că poți fi atât de liniștit '' în executie''...chiar prea liniștit ...pentru gustu' meu !!!!
Sunt recunoscător pentru un miliard de motive și nu o să le înșir ( oricum sunt vorba lungă și '' scriitură și mai lungă !!!) vreau doar să scriu ( și după experiență mișto pe care am avut-o aseară la Spitalul Județean de Urgență Constanța ) că în final ...la sfarsitul calatoriei ...tot ceea ce contează este :
- cât de mult ai iubit 

- ce oameni ai lângă tine
- ce ai sădit în sufletele oamenilor.

Dacă anul trecut ( în decembrie 2013 ) îmi ceream iertare de la cei pe care credeam că i-am lezat prin anumite gesturi,vorbe ,scriituri....în decembrie,29, azi,.. în 2014 nu o să o mai fac și nu pentru că sunt necruțător.
Îmi voi cere iertare de la mine , SORIN STAN :
Te rog să mă ierți Sorin pentru că te-am forțat de mult ori să fii om cu neoamenii,pentru că te-am forțat să ceri iertare sufletelor mici și pentru că nu te-am valorizat așa cum meriți.
Iartă-mă,nu se va mai repeta în 2015 !!!
Vă doresc să aveți un An Nou 2015 mișto_fabulos...cum vi-l doriți și cum veți lucra la el să vi-l faceți !!!
În fotografia cu bradul de Crăciun am înșirat câteva din dorințele mele de la 2015 și urările mele către voi ( fiecare își poate schimba prioritatea în funcție de dorință,pentru mine sănătatea este cel mai important obiectiv în 2015 ).
Bradul este creația Minunii_Mici , Rebecca Ioana Stan, de aceea voi respectă legea Copyright-ului 

LA MULȚI ANI TUTUROR !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu