Powered By Blogger

luni, 29 noiembrie 2010



Am cunoscut-o nu cu mult timp in urma,am fost la inceput prieteni pe una din retelele de socializare,fiind din Constanta i-am solicitat prietenia virtual.
Uneori mai schimbam impresii pe chat.
Era o DOAMNA ADEVARATA,se vedea din limbajul scris din modul concis si elevat in care croseta ideile.
Profesoara de engleza si germana la unul dintre cele mai bune colegii din Constanta si cadru universitar pentru o scurta perioada de timp la Universitatea OVIDIUS din Constanta.....dar mai presus de functii si onoruri...e UNUL DINTRE PUTINI OAMENI BUNI pe care am avut norocul sa-i intalnesc in DOBROGEA asta plina de rautate si rautati de invidie si invidii,de interese meschine.
Am regasit-o pe facebook,sit-ul de socializare care ne ''leaga si dezleaga pe toti''....i-am solicitat prietenia din nou si bineinteles ca a acceptat.
Elena,prietena mea din spatiul virtual avea marea calitate ca era ca si mine adepta disciplinei prusace,nu accepta compromisurile si mai ales nu reusea sa inteleaga de ce ROMANICA asta pe care o iubim atat se afunda din ce in ce mai adanc in mocirla !!!
Dupa ce minunatul Guvern condus de premierul cu coasa care numai sa taie stie,mi-a redus salariul cu 25 % am apelat la ea crezand ca are nevoie de ajutor[freelancer fiind] sa mai lucrez si eu ceva part-time[asta apropos de tov. Andronic Dan,care crede ca romanii sunt lenesi si nu isi doresc un alt job...!].
Bineintelea ca s-a oferit sa ma ajute,m-a sunat si ne-am intalnit....am avut privilegiul sa cunosc un OM de o CALITATE RARA !!!!
Din nefericire,viata e nedreapta.....saptamana trecuta am primit un telefon de la cealalta prietena virtuala din Spania....ca Elena nu-i mai raspunde la telefon.....am sunat si eu.....mi-a raspuns cineva.....care nu putea vorbi.....!
In final am aflat ca s-a intamplat nenorocirea.....banuiam....aveam o presimtire sumbra.....!!!!!!!!!!
Aseara m-a sunat baiatul ei....ELENA....incetase sa mai lupte pentru viata ei....si s-a ridicat la ceruri.......de unde ne va veghea....sunt sigur ca e deja....un INGER in DEVENIRE...!
Mi-e greu sa explic de ce ma simt atat de pustiit...de singur.....poate pentru ca.....OAMENII BUNI sunt atat de greu de intalnit....si dupa ce i-am intalnit cand ii pierdem....ne e greu sa acceptam asta !!!!!!!!!
Cerul sa isi deschida larg portile si sa te primeasca in el.....nu te voi putea uita...pentru ca esti unul dintre putinii oameni buni pe care am avut sansa sa ii intalnesc in viata mea.
Dumnezeu sa te Odihneasca-n Pace.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu