Powered By Blogger

duminică, 10 aprilie 2011

Primavara cu dinti,

Se incalzeste,dar foarte incet,natura se razvateste ,se comporta ca o amanta inselata,ploua,dar vin si bucati mici de grindina,mai devreme sau mai tarziu,vom plati pentru toate dezastrele pe care le-am provocat in calitate de ''fiinte superioare''.
Privesc in jur si totul are aspectul unui salon de la reanimare,acolo unde nu s-au inchis spitalele bineinteles.....suntem cu fiece' zi ce se scurge tot mai impovarati....tot mai tristi...tot mai cocosati de nevoi.
Oamenii au uitat sa mai zambeasca si par resemnati.....totul pare metastazat in jur......nimanui pare ca nu-i mai pasa de ceea ce se intampla in jur...voci izolate care mai rabufnesc uneori....dar nu le asculta aproape nimeni.....zarurile au fost aruncate de mult.
Primavara ,vine dar nici macar asteniile de primavara parca nu mai sunt cum erau odata.
Greu de spus ce se va mai fi.......totul este in colaps.....intai se taie si de-abia dupa aceea se masoara....tipic romanesc....rumanii sunt din ce in ce mai invrajbiti....nu contenesc sa se injure in functie de simpatiile / antipatiile politice.....asta in timp ce baietii din sferele inalte, indiferent de culoarea politica,acumuleaza...nu au resimtit si nu vor resimti criza.....la ei criza nu ajunge nicodata...si atunci de ce sa ma injur eu frate cu icsulescu sau igrulescu......atat de obtuz sa fiu incat sa nu vad ca de 20 de ani aceleasi fete triste cu acelasi coeficient de inteligenta ne conduc ????!!!!Ne conduc spre marginea prapastiei bineinteles.
Asteptam....ce...nici noi nu stim...eu de exemplu astept ziua in care.....TIRURILE care acum trec prin cel mai important bulevard din cartierul meu...cu peste 90 de km / ora in timpul zilei....nu vor mai avea acces prin oras....cand vor putea circula pe Autostrada Soarelui.....cand se va intampla asta....la Sfantu' Asteapta desigur.....dar macar eu in imbecilitatea mea semiautista...astept......!
Poate fi si asta dovada ca sunt si eu talentat la ceva...in fond ce ma costa sa visez.....visele inca nu mi le-au diminuat cu 25 % si inca nu se impoziteaza,cel putin pentru moment....pana la urmatoarea postare pe blog...nu se stie,daca nu vor impozita si visele.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu