Powered By Blogger

joi, 6 octombrie 2011

Ziua in care cerul isi deschide larg portile ....




Luminita T,Lumy cum ii ziceam noi a fost un om cu o inima mare,pe cat era de mica de statura pe atat era de inimoasa.....raman antologice momentele in care lucram impreuna la cota de lapte in 2006 si eram 20 de persoane intr-un birou de 10-12 metri patrati,cu 4-5 calculatoare la care lucram prin rotatie si in 2 schimburi....si il ridica de pe scaun pe colegul nostru,Iancu spunandu-i ''Baietica,asta e locul meu''....iar Iancu cu calmu-i binecunoscut ii zambea si-i raspunde,''in regula sefa....data viitoare nu o sa ma mai asez pe acest loc''.
Era toata numai suflet si il idolatriza pe Catalin,pe baiatul ei,Silviu !.
Mi-e greu sa accept ca Lumy nu mai e printre noi,....chiar daca intre timp se transferase la Iasi,mai discutam uneori pe facebook sau pe mess...o iubea extraordinar de mult pe Andreea-Bianca,fiica mea cea mare ...iar cand eu si celalalt coleg ,Irinel am devenit parintii fetitelor pe care le avem acum,eu tata la 43 de ani ,Iri mai tanar,tatic la 37 de ani,replica ei plina de umor a fost urmatoarea:(la telefon mi-a zis, cand a sunat sa ma felicite ca nascuse Camelia)....'' Bravo,imi place de voi astia de la Regiunea Constanta,nu prea va lasati nevestele in pace noaptea...v-ati pus pe treaba...!!!
De ce a avut parte de un astfel de destin Lumy....habar nu am si nici nu incerc sa imi explic,poate doar Bunul Dumnezeu stie...stiu doar ca noi o sa ne amintim de ea ca de un om inimos ,cu o ambitie iesita din comun si cu o dragoste imensa fata de copilul ei....copil care se vede are grave probleme de sanatate si daca se va dovedi ca are totusi discernamant....va avea de purtat pe langa crucea lui.....povara a inca doua cruci.
Ma rog pentru sufletul ei si al mamei sale ....si pentru sotul ei Minel.....sa reuseasca sa treaca ,candva peste toate astea....si mai ales sa poata ierta !!!!
Dumnezeu Sa Te Ierte Si Sa Te odihneasca-n Pace,Lumy !!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu