Powered By Blogger

sâmbătă, 15 octombrie 2011

Puteti sa-L vizitati.....intrarea e libera.....zilnic intre orele 10.00___18.00 !!!!

Constanta azi a fost invaluita in nori.....rareori si-a aratat soarele razele......partea buna a fost ca nu bate vantu...pentru cei care nu stiu....in Dobrogea,vantu' nu bate decat de 2 ori pe ani....prima data in primele 6 luni ale anului....a doua oara...urmatoarele 6 luni...constantenii ,o spun....asa ca nu trageti....in oameni nevinovati...!

Andreea,la antrenament fiind,YO cu Cami si Rebecca,am mers sa ne plimbam pe faleza din fata Cazinoului...frumos.....o sumedenie de miresici.....cu mirii lor la sedintele foto de rigoare.....lume putina.....acordeonistii de ocazie...in cautarea de ceva maruntis......cantau.....printre altele....''si sarac ii rau si bogat ii greu'....!!! frumos....pitoresc..!

La plecare ,Camelia imi arat banerele dispuse vertical pe unu din peretii de la intrare:

Intrarea Libera......zilnic intre orele 10.00___18.00!!!
Ce mi s-a parut oarecum nefiresc,a fost unu' din carele de reportaj de la antene....mai sa fie imi zic,in sinea mea....jandarmii care asigurau ordinea....etc..etc...!!!
Ceea ce te frapeaza sunt castile de shantierist...de protectie de pe una din mesele de la intrare.....imi zic ..''uite d-le ...grija fata de om ce civilizati,suntem'' !!!!

Surpriza vine in interior.....dupa ce vizitezi....ti se ofera posibiltatea sa iti scrii impresiile,pe ce vrea mushchiu' tau....pe post-it...si il agatza frumos....cu pioneze colorate intr-o tabla de pluta....pe hartii mari A1-A3 pe care le-au lipit pe pereti sau pe flip_chart-uri....!!!!
Nu o sa comentez ce scrie...probabil ati vazut la stiri...sau veti vedea...ideea,e ca YO, Cetateanu' Bulversat Sorin nu mai cred...in povestea cu baiatu' rau...in spetza de fata ,radu.....si baiatu' bun pe care il pregatesc ei pentru viitoarele alegeri.......YO,unu nu mai pun botu' la vrajeala lor....poa' sa promita ei cate in luna si in stele....

O singura data mi-am exersat si YO,fleru'....in ale politichiei...cu un prieten de-al meu....care pe vremea aceea,era mare fermier printre altele...si i-am prezis ca va deveni primar....intr-o comuna.......cum pleci din C-ta catre Bucuresti....a ajuns...e la al doilea mandat...reales cu peste 85%....si e omu' providential pentru comuna respectiva.....de cate ori trec prin comuna respectiva cu masina.....sufletul mi se umple de bucurie.....de parca ar fi fratele meu...gospodaru' obstii respective....in rest,multumesc frumos pentru ofertele politice ,pe care le aveti......nu mai pun bre botu'.....la vrajeala voastra.....mi-ajunge !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Am scris si YO pe o coala din aia mare.....nu cred ca vor afisa ce am scris...:'' Cazinoul,arata ca Romania,dupa 20 de ani de guvernare .....in democratie.....A fost lasat in paragina,pentru a-i scadea valoarea si a fi cumparat la pret de nimic...probabil...!Vai de tine,SARMANA ROMANIE '' !!!!Si ca sa nu fiu acuzat de lasitate.....mai jos am semnat, - SORIN -

P.S. La iesire,o doamna respectabila,care isi plimba catelul.....mi-a zis ca stie Cazinoul de cand s-a nascut....ca a copilarit in zona aceea.....m-a intrebat......:'

' Ce-mi sugerati D-le,sa intru si eu sa vad cum a ajuns? ''

I-am raspuns:''Doamna,draga daca v-ati luat pastilele de inima si nu aveti tensiunea oscilanta,puteti intra.....in caz contrat nu va recomand,sa intrati.'' !!!!!!!!!!!!!

De ce tara mea.....e jefuita si devalizata in mod sistematic de 20 de ani incoace.....de ce am distrus IAS-urile si CAP-urile...pentru ca acum sa avem sute de mii de hectare de parloaga....de ce Institutele de Cercetare s-au desfiintat,numai pentru ca terenurile sub care isi aveau sediile valorau euroi buni.....mintea mea de submedicoru refuza sa raspunda !!!!

Astept sa ma lumineze cine poate sa imi ofere .....macar o fanta de lumina.

Multumesc anticipat !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu