Powered By Blogger

duminică, 30 octombrie 2011

Si atunci i-am condamnat pe toti la.......

Viata mea(nu stiu pe cine intereseaza,dar asta e deja in plan secund)...se scurge monoton si lin intre postura de tata si aceea de slujbas in slujba statutului cum se exprima plastic fostu' meu coleg de facultate Fane(cum care Fane? de ce e atat de important sa stii,Fane ,e Fane si atat).....si aceea de tata al celor 2 minuni din viata mea,SuperScumpica_Andreea si Minunea Mica Rebecca,care isi zice mai nou Becky :)
Da,aveti dreptate,sunt unu' dintre acei ''incompetenti'' cum ne numeste marele vizionar ''prieten drag'' al presedintelui,miliardaru' Patriciu...cel ai carui angajati numai nu te iau la suturi daca incerci sa ai asteptari prea mare de la ei atunci cand mergi sa iti alimentezi masina cu combustibilul la pret prohibitiv...asa ca inainte de a vedea paiu din ochiu functionarului public.....mai bine ai vedea conglomeratu de aluviuni din ochiu tau...si evident...sa-ti fie rusine dinu patriciu !!!!
Munca mea,poate parea monotona si trista colegului meu dr veterinar care are ''ferma de animale in sange''...am traversat si eu perioada aceea dar multumesc Bunului Dumnezeu mi-a trecut.
Relatia mea cu colegii mei e una minunata...nu mai postez nimic despre domniile lor,pentru ca iar i se umfla vena lu' juri si ma acuza maine la birou...ca nu postez decat cu adresa / cu tenta ..asa ca numa' atat scriu ,colegii mei sunt niste tipi / tipe minunate...da' sa nu ai de-a face cu ei...glumesc desigur,dat fiind ca e Sfanta zi de Duminica ,nu mint,deci chiar sunt niste colegi de isprava...nu stiu daca le-am spus-o vreodata...dar nici nu cred ca le-o spun pentru ca am ''patima de a deochea'' !!!
Prieteni am cativa ...dar buni......relatiile cu superiorii si tertii sunt bune chiar foarte bune nu am motive sa ma plang....in lumea virtuala am, prieteni extraordinari,cu unii dintre ei chiar m-am intalnit si m-am convins ca nu e mare diferenta dintre omu' din spatele laptop-ului / calculatorului si cel din fata mea...chiar sunt oameni extraordinari...ca sa nu-i amintesc pe cei pe care altadata i-am ascultat la radio sau i-am vazut la TV si acum mi-au facut onoarea de a-mi fi prieteni in spatiul virtual.
De la ''oamenii mari la sfat si la stat'',am invatat ce este modestia si ca e bine sa ramai umil fara a te umili...prietenii mei ii iau asa cum sunt cu bunele si relele lor...pentru ca si eu am numa' cateva calitati si o sumedenie de defecte si cu toata astea,ei ma accepta asa cum sunt...pentru ce da fapt cred ca asta e prietenul...cel care vine si sta alaturi de tine ,atunci cand toti ceilalti te parasesc.
Cred ca in viata mea e loc si de mai mult,mult bine,dar momentan sunt multumit de ceea ce fac si mai ales de oamenii care ''zilnic imi populeaza si imi infrumeseteaza viata'' de aceea ii voi condamna pe toti la iubirea mea si le voi spune doar atat.
Va multumesc BA ca existati in viata mea si ca imi faceti viata mai frumoasa si mai bogata....si e valabil si pentru cei care imi citesc postarile si pentru cei care le vor citi si mai ales pentru marea masa a celor multi care nu le vor citi niciodata !!!!

Inchei parafrazandu-L pe Parintele CLEOPA ;
'' MANCA-V-AR RAIUL,SA VA MANANCE '' !!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu