Powered By Blogger

duminică, 30 decembrie 2012

Sega si romanul lui '' NAMASTE ''

'' De obicei oamenii cred ca altii ii baga la inchisoare si ca NU e nimic de facut.
Raspunderea e intotdeauna pasata,niciodata asumata.Putem da vina pe lumea asta rea in care ne-am nascut si care NU ne ofera nimic.
Suntem liberi sa o facem. NU ne opreste nimeni,nu ne opreste nimic.
Ne oprim doar noi din evolutie.Abia atunci cand ne asumam fiecare actiune,fiecare sentiment,incepem sa ne maturizam,incepem sa crestem.
Sta in puterea noastra.
NOI ALEGEM CUM NE TRAIM VIATA ''

                     - SEGA -   ''NAMASTE ''
 Un Roman de Aventuri Spirituale in INDIA .


L-am citat pe SEGA,autorul romanului mentionat anterior,nu pentru ca am facut o fixatie pe el(am mai postat si pe pagina mea de profil Facebook , un laudatio la adresa romanului scris de el) ci pentru ca doar ce am terminat de citit romanul.
In saptamana Craciunului,intamplator,sau mai degraba NU,am citit o postare a lui din care reiesea ca se afla in Navodari.....si imediat gandul m-a trimis catre City Park Mall din Constanta,Libraria Carturesti,singurul loc unde as mai putea gasi romanul sa-l cumpar,incercasem si in Diverta si in alte librarii si ''doar ce am vandul ultimul exemplar ieri''...asta era raspunsul pe care il primeam.
Ma gandesc sa-i trimit un mesaj pe Facebook sa vad daca ar avea timp sa se intalneasca ,cu mine sa-mi dea si un autograf...dar un gand sacaitor nu-mi dadea pace ...''sigur,numai de intalnirea cu tine nu are timp...imi raspunde la mesaj si imi spune ca nu e nici o problema....imi da si un nr de telefon,dupa ce ii trimisesem si eu nr meu de mobil.
Duminica nu am putut merge,l-am sunat mi-am cerut scuze,m-a inteles....am lasat-o pe a doua zi in Ajun de Craciun.
M-am trezit de dimineata si la ora 09.10' eram deja cu Anemona_YOKO, (Yarisul meu) in parcarea de la City...am asteptat pana la ora 10.00 cand boierii au deschis Mall-ul...am intrat in Carturesti,am cumparat cartea,tipa de la librarie imi spune ca a trecut si Sega pe acolo cu ceva timp in urma...pai zic,merg sa ma intalnesc cu el sa-mi dea un autograf...''foarte tare'' imi raspunde tipa...sa-i transmiti lui SEGA,ca il asteptam pe la noi pe la Carturesti...o sa-i zic,mormai eu,grabit.
Ajung in Navodari,il sun de pe drum,era pe malul Marii Negre isi facea alergarea de dimineata.....am ajuns la locul de intalnire...l-am simtit de departe,a venit insotit de Suzy,catelusa lui,care dupa ce m-a adulmecat a inceput sa sara voioasa in jurul meu.
Era destul de frig afara...intram in masina....eu,ca orice tip ordonat care se respecta,eram ''inarmat '' cu pixul la mine,ii dau romanul,imi face dedicatia ...semneaza si mai zabovim pret de cateva minute...nu e de bun simt sa abuzezi de timpul omului :)
Ii spun printre altele ca inca nu i-am citi romanul,ca citesc,inca ''Puterea Prezentului'' a lui Eckhart TOLLE...imi raspunde usor intrigat...'' dar eu nu sunt un invatator,romanul este despre aventurile mele in INDIA''....:)
Ajung acasa,deschid romanul in incercarea de a-l rasfoi si sa-l las '' de savurat,dupa Craciun''...eroare care s-a dovedit a fi fatala...odata deschis ''NAMASTE''.....nu l-am mai lasat din mana(cu pauzele de mers prin vizite + alte indatoriri....) pana acum cateva ore cand l-am terminat.
Am postat si pe pagina mea de profil Facebook,despre roman si totusi nu am rezistat tentatiei sa nu postez si pe blog....romanul este absolut superb....nu ma banuiti ca-i fac reclama...sau ca am vreun interes,NU,NU,NU.....pe mine m-a fermecat pur si simplu,merita....mi-a facut vacanta de CRACIUN....intr-un mare fel.
Multumesc,SEGA,prietene ca mi-ai impartasit si mie din experientele tale.....asa cum am mai scris-o ....nu esti inca...un invatator...dar felul in care scrii si descrii,te face cu adevarat un om special...sper sa ne mai intalnim.
Pana atunci,iti doresc spor la scris(in prezent,lucreaza la continuarea romanului ''NAMASTE'' ).....si sper ca si continuarea romanului sa fie cel putin la fel de buna ca asta pe care l-am devorat pur si simplu...(de cand aveam 17 ani si am citit pe nerasuflate '' Invitatia la Vals a lui Mihail DRUMES,nu am mai fost atat de fascinat de un roman) !!!
Inutil sa mai reamintesc,ca am renuntat temporar la ''Puterea Prezentului''.....a carei lectura o voi relua...dupa Anul Nou !!!

NAMASTE <3

                                                   Constanta, 30 Decembrie,2012.
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu