Powered By Blogger

marți, 30 iulie 2013

Vara torida,vara minunata...,

 

Iulie,luna lu' cuptor isi traieste ultimele 48 de ore...urmeaza luna august cu temperaturi in crestere...plaja,....mare,soare...oameni frumosi,indragostiti....trafic nebun,vorba Mirelei,colega mea de birou...pare ca toata Romania se revarsa pe autostrada si pe marile bulevarde,catre Constanta...Romania s-a mutat la Constanta si imi place.
O vara cel putin minunata....Sega,prietenul meu si-a lansat la Targul de carte ''Carte la nisip'' de la Mangalia,vol.2 din trilogia ''NAMASTE''....am mers impreuna cu fetele mele sa-l sustinem si sa obtinem pretiosul autograf...a fost o seara de neuitat.
Scriitorul meu preferat Radu Paraschivescu a vorbit la superlativ despre cartea lui Sega....la sfarsit l-am intrebat daca nu vrea sa faca o poza impreuna cu mine,mi-a raspuns amabil si cu o modestie cum numai oamenii cu adevarat mari au...''da.desigur''...m-am bucurat sa ma aflu in preajma unor astfel de oameni.
 Week-end-ul trecut am ajuns la munte,am tinut neaparat sa o ducem pe Becky sa vada si ea muntele,am mers la Moeciu de Sus....am vizitat pentru prima oara Cheile Gradistei,un loc de vis...apoi am urcat inca 5 km in munte la Cheile Gradistei,Fundata Resort si ceea ce am vazut acolo m-a lasat pur si simplu fara cuvinte.
Romania ,inca mai are OAMENI,tara asta atat de greu incercata inca mai are potential....pare ca  nu e totul pierdut...mai exista un dram de speranta.
Ma bucur de vara,de soare,Andreea_Bianca,SuperScumpica mea draga e liceeana ...o privesc,cat e de frumoasa si mi se face rau cand ma gandesc cat de repede au trecut anii si ma intreb unde este ghemotocul care striga la mine si ma punea la punct cu un sec ''TU,sa taci,acum vorbesc eu '' :)
Becky din toamna merge la gradinita si deja stie ce si cum va fi,o privesc,cat e de hotarata sa cucereasca lumea si imi zic in gand...''uite si o Camelia in miniatura,numai ca asta stie ce vrea de la viata si nu permite nimanui sa-i spulbere visurile''.
Ma gandesc,ca s-ar fi bucurat sa le vada si Mama Mea...numai ca acest lucru nu mai e posibil,aici si acum...Mama Mea s-a mutat intr-o stea si ne vegheaza de acolo de sus....inca ma prabusesc....inca nu-mi vine sa cred ca nu mai e....ca a plecat .
Imi impun sa traiesc in prezent constient ca timpul se scurge.....odata trecuta clipa nu se mai intoarce...de aceea cred ca e important sa iubesti....sa speri...sa crezi si mai ales...SA IERTI !!!!

Sa aveti parte de o vara minunata !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu